JetzBullet Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Flott det!. Kansje jeg kunne beskrevet dette bedre, men hvem "øksa" optisk drev først.. NZXT eller Fractal?!. Vanskelig å løpe med buksa på kneet!. Elsker kommentaren, men skjønner ikke hva du sier. Hvorfor punktum etter utropstegn? Illuminati? Stemmer det. Opplyse, samt ett lite snev av digital håndbak NZXT "øksa" optisk drev før Fractal. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 "Dører" foran fronten er ubrukelig på gamer pcer Nei, gamer pc'er bør også være stille som mulig. Stille og dører har ikke mye med saken å gjøre når det er luftehull på siden Støyen kommer ut uansett hvor lite hullet er, men luften sliter med å komme inn Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg vil helst ha så mye 5.25 plasser som mulig. Greit å stappe inn noen hotswap brønner for disker. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Fortsatt for dårlig plass i toppen mtp radiatortykkelse. Idiotisk trangt. Hm.. hvis jeg ikke har misforstått helt, så har du plass til temmelig tykke 120mm radiatorer i toppen, ettersom de da monteres helt inntil sidepanelet og da "overlapper" hovedkortet. Hvis du tenker på 140mm radiatorer så blir det derimot ganske trangt (tror det er ca 5cm totalt rad+vifte) Personlig liker jeg kabinettet, men for min del blir det for stort.. Holder meg til itx nå for tia jeg Fortsatt upraktisk mtp enkelte hovedkorts plassering av 12v strøm. Ser ikke ut som om de har heva det noe særlig i toppen fra R5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå