Gå til innhold

Hotell i Miami (2 netter) + Klubb

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal en tur til Orlando i sommer, planen er å avslutte ferien med 2 dager i Miami med litt ekstra kos :)

Men! Greier ikke helt å finne det rette hotellet. Har sett på hoteller som "Viceroy Miami, JW Marriott Marquis Miami, Hotel Beaux Arts Miami, Four Seasons"

Ønsket er å finne et fint hotell som ligger godt til for litt natteliv. Budsjettet er på 2500-3000,- natten.

Noen forslag?

(P.S: Ønsker til nattklubb er at det ikke skal være så ALTFOR mange folk der inne. Kan godt betale for inngang/booke bord)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shit, da har du bra utgangspunkt hvis du vil betale så mye pr natt :p

Har bodd på 3 stk av di du nevner (viceroy, marriott og four seasons), og ingen av di passer bra for det du spør om. Alle disse befinner seg i financial district, ca. 1 mil ifra South Beach. 

Det som er min anbefaling, er at du firer litt på kravene i henhold til hotell, og betaler litt mindre. Da har jeg et perfekt hotell som heter Chelsea. Det ligger ca. ved 10-11th på Washington Ave på South Beach.

Dette er et av flere hotell i en liten kjede på South Beach, hvor du får bonuser i henhold til drinker etc på di andre hotellene. Di har Happy Hour hver dag, og du blir kjent med en drøss med folk under Happy Hour. Di gir deg også rabatter/rabattkort på di store nattklubbene og arrangerer tur/retur for deg til klubbene.

Håper det hjalp noe :)

Lenke til kommentar

Med tanke på at du spør om nattklubber med lite folk, så blir det litt vanskelig.

Liv, Mansion, Space, Nikki Beach er alle overfylte svære nattklubber med saftige inngangsbilletter.

Jeg har som oftest hatt det mest gøy når jeg har gått langs strandpromenaden, funnet en plass med god musikk og god stemning å bare gjort det meste utav det. Finnes en veldig bra nattklubb rett ved hotellet jeg nevnte, men husker dessverre ikke navnet på den.

Ellers er jo hotellbarene på samtlige av di hotellene du nevner ganske bra (unntatt marriott... Helt dødt, og dette under UMF).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...