Gå til innhold

Nokia 6600

Anbefalte innlegg

Var på elkjøp idag og bestilte Nokia 6600 og får den på neste fredag, gleder meg må jeg si selvom det bare er en mobiltlf, da :p:
Prisen var heller ikke noe å si på da jeg skulle sjekke med bedriften min skulle dem ha 3600,-
Tenkte som så oki ikke noe ufin pris det, men må legge til att det var med abbonemang til den prisen. ville tenke litt på det sa jeg og stakk innom elkjøp på veien og fikk den da til kr.2995,- med å oppgradere abbonemanget mitt hos Netcom, så da var jo det ganske greit der å da :woot:
Så nå er det bare å vente det klarer jeg nok hihi.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men så e spm; hvor mye betaler du i mnd for abb og hvor lenge har du bundet deg... ;)

:nice: jeg har bare oppgradert mitt abbo. da jeg bruker dette fast, og egentlig ikke betyr så mye for min del, og jeg ringer en del også så om jeg binder meg har mindre betydningg. Er spent på mobilen jeg venter på. Jeg har selv hatt uendelig mange mobiler og merker, stort sett for å teste ett par dager, men har alltid endt med Nokia. Er mange gode andre merker, men tro det eller ei dem Nokia jeg har hatt, har vært helt OK.

Så nå er det bare å vente til neste Torsdag da skal jeg hente den, og etter å ha hatt blant annet 7650/3650 så savner jeg alt man kunne gjøre med den.

:woot: Ha en fin helg alle brukere her innpå, kjekt å kunne diskutere selvom noen er her får å leke seg desverre :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...