SheikDarunia Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Er noen av dere misunnelig,eller er det en annen grunn til at alle kommenterer bare negativt? Jeg er derimot ikke fattig, men jeg er ikke bærumgutt heller. De fleste vennene mine er fra middelklassen og over. Jeg bor i Noregs 3. Dyreste kommune og nest største innvandrerby. Det er vel positivt og negativt med alt, til og med å kjøre Limousine Hvorfor skal noen være misunnelige fordi du vil leie en limo? Virker som om du må leie deg venner og.. Ooh, nest største innvandrerby... skulle det være noe positivt? Ta deg en bolle. 2 Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Trådstarter er trollat eller? Hvis ikke så blir man automatisk populær med Limo, og når man går ut av limoen... damene blir heite og opmfavner deg nesten umiddelbart: Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Er det andre måter å få dårlig oppmerksomhet på som varer leeeeeennnngggggeee? masssssssseeee pennggggeeer Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Sats heller på en Volvo Amazon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå