Drogin Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Hei Drogin Slik jeg forstår deg så er du ute etter skikkelige jenter og et stabilt forhold og jeg tror derfor ikke at kroppsbygging er veien å gå. Du vil ha en jente som liker deg for den du er, og det tror jeg lar seg gjøre med noen justeringer. Det gjelder å skape spenning slik at man unngår "bror kurven". Det er rart hvordan enkle formuleringer kan få ting til å høres mye friskere ut. Eksempelvis, i steden for å si at du jobber som programmerer, kan du si at du er en IT-arkitet eller en mobil app utvikler eller nå hva du er. Programmerer hørtes litt gammeldags ut og alle har vel et bilde av en stereotype programmerer i hodet, som ikke er bra! Går du i denne fellen på flere områder? Jeg sier ikke at du skal lyve, men det gjelder å skape litt spenning som er særlig viktig i begynnelsen. Jeg er ikke noe ekspert selv, men jobber aktivt med saken. Et annet tips som kan være effektivt er å friske opp garderoben! Jo jeg kan sikkert jobbe mer med å sminke sannheten litt. Men akkuratt på dette eksmpelet prøver jeg å være flink og si "IT-konsulent". Prøver å jazze opp garderoben også, men det er jo "only so much" man kan gjøre før det går for langt, og fører til at man selv er ubekvem i klærne, og at klærne gir damene forhåpninger om at du er en annen enn du er, noe de gjennomskuer fort når de prater med meg, om mine dates har vært noen indikasjon. Endret 21. april 2015 av Drogin Lenke til kommentar
overkok Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg ble fortsatt friendzona innen date nr2 var ferdig. Hovedregelen i dette gamet er å aldri miste motet. Et triks kan være å chatte med flere jenter samtidig, da gjør det mindre vondt når en av de detter av. Det er ikke meningen at dette skal være lett... 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Hovedregelen i dette gamet er å aldri miste motet. Et triks kan være å chatte med flere jenter samtidig, da gjør det mindre vondt når en av de detter av. Det er ikke meningen at dette skal være lett... Ser den. Men i og med at jeg blir såppas fort knyttet til de jeg møter, gitt at jeg liker dem, noe jeg sjelden bommer på med valg av dates,(prøver å ikke gå helt bananas med barn og gifteringer ), så klarer jeg ikke date flere jenter på en gang. Endret 21. april 2015 av Drogin Lenke til kommentar
overkok Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Å snakke med flere jenter på en gang, for det er jo i prinsippet det du gjør, er helt lov og absolutt innenfor. Det vil gi deg mer selvtillit og hjelpe deg med å være mer avslappet på date, noe som er definitivt tiltrekkende 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Å snakke med flere jenter på en gang, for det er jo i prinsippet det du gjør, er helt lov og absolutt innenfor. Det vil gi deg mer selvtillit og hjelpe deg med å være mer avslappet på date, noe som er definitivt tiltrekkende Akkuratt det med å være avslappet og "cool" har jeg fått dreisen på føler jeg Ved forrige "bare venner" rant med tilhørende komplimenter var et av dem at jeg var veldig selvsikker og trygg Endret 21. april 2015 av Drogin Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Vi kan godt gifte oss for du virket som en kjempeflott fyr med fine verdier. Og med en jobb jeg selv gjerne skulle hatt Anonymous poster hash: e68ac...469 2 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Glem alle ideene om at du må forandre deg. Du vil ikke ha en dame som har falt for noe som ikke er deg. Så fortsett med å være deg selv. Hun pene dama som ikke var ute etter noe seriøst, som du likevel nedverdiget deg til å ligge med, hun testet egentlig bare verdiene dine. Du strøk. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Du misforstår poenget hvis du skal finne gode svar på "hva du jobber med". Når jeg sier endre fremgangsmåte, så tenker jeg ikke på "oppfør deg som en douche". Å holde øyekontakten litt lengre for å skape seksuell spenning, berøre henne mer, ha en god kroppsholdning etc. kan utgjøre store forskjeller. Og når klær blir man vant til. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Glem alle ideene om at du må forandre deg. Du vil ikke ha en dame som har falt for noe som ikke er deg. Så fortsett med å være deg selv. Hun pene dama som ikke var ute etter noe seriøst, som du likevel nedverdiget deg til å ligge med, hun testet egentlig bare verdiene dine. Du strøk. I og med at hun bare var på et par ukers ferie her i landet, så tviler jeg egentlig på det du sier. For å si det slik kjenner jeg livsstilen hennes. Endret 22. april 2015 av Drogin 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Vi kan godt gifte oss for du virket som en kjempeflott fyr med fine verdier. Og med en jobb jeg selv gjerne skulle hatt Anonymous poster hash: e68ac...469 Du er velkommen til å sende meg en privat melding Endret 22. april 2015 av Drogin Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Vi kan godt gifte oss for du virket som en kjempeflott fyr med fine verdier. Og med en jobb jeg selv gjerne skulle hatt Anonymous poster hash: e68ac...469 Du er jo velkommen til å sende meg en privat melding Hmmm, kanskje. Jeg er så voldsomt sjenert Anonymous poster hash: e68ac...469 Lenke til kommentar
cocos Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 http://uk.askmen.com/dating/dating_advice_600/608_why-do-nice-guys-finish-last.html Dette beskriver det ganske bra! 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Vi kan godt gifte oss for du virket som en kjempeflott fyr med fine verdier. Og med en jobb jeg selv gjerne skulle hatt Anonymous poster hash: e68ac...469 Du er velkommen til å sende meg en privat melding Hmmm, kanskje. Jeg er så voldsomt sjenert Anonymous poster hash: e68ac...469 Det er jo "bare" å sende en melding som sier "Hei", bokstavelig talt Ikke mye å tape på det, men gjør som du vil Endret 22. april 2015 av Drogin Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Nå kjenner ikke jeg deg noe særlig TS, men jeg vil bare si at jeg synes dette med nice guy og "alphamale" er veldig oppskrytt. Jeg tror ikke det handler om å være "drittsekk" eller å dominere osv. Men jeg tror jenter liker gutter som har selvrespekt og selvtillit. At de tør å gjøre og si det de vil, og at de stråler av selvverdi. Man kan fint ha selvtillit og selvverdi og samtidig være en kjempesnill fyr. Vær deg selv, si hva du tenker og vil, vær litt vågal når det kommer til samtaleemner, det å berøre (om det er noe du vil), etc. Jeg tror jenter liker gutter som er en trygg havn. Noen ting er allerede nevnt, men ja, bare det å holde et blikk eller stille et personlig spørsmål viser at du trygg, interessert, nysgjerrig, etc. Det er ikke nok å være snill om du ikke kan stå opp for deg selv. Det å være snill burde jo faktisk være et minstekrav til å være menneske. Om man ikke klarer å si takk til servitøren, gi et kompliment i ny og ne til dem som fortjener det, spørre venner og kjente om hvordan de har det eller holde oppe døren en gang i blant for fremmede, så har man jo lite å stille opp med, mener jeg. Men det er altså ikke nok. Det gjelder å være sikker i det man gjør, å ha troen på seg selv selv om man føler man har feil og mangler. Litt sånn "fake it until you make it"-holdning. 2 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Nå kjenner ikke jeg deg noe særlig TS, men jeg vil bare si at jeg synes dette med nice guy og "alphamale" er veldig oppskrytt. Jeg tror ikke det handler om å være "drittsekk" eller å dominere osv. Men jeg tror jenter liker gutter som har selvrespekt og selvtillit. At de tør å gjøre og si det de vil, og at de stråler av selvverdi. Man kan fint ha selvtillit og selvverdi og samtidig være en kjempesnill fyr. Vær deg selv, si hva du tenker og vil, vær litt vågal når det kommer til samtaleemner, det å berøre (om det er noe du vil), etc. Jeg tror jenter liker gutter som er en trygg havn. Noen ting er allerede nevnt, men ja, bare det å holde et blikk eller stille et personlig spørsmål viser at du trygg, interessert, nysgjerrig, etc. Det er ikke nok å være snill om du ikke kan stå opp for deg selv. Det å være snill burde jo faktisk være et minstekrav til å være menneske. Om man ikke klarer å si takk til servitøren, gi et kompliment i ny og ne til dem som fortjener det, spørre venner og kjente om hvordan de har det eller holde oppe døren en gang i blant for fremmede, så har man jo lite å stille opp med, mener jeg. Men det er altså ikke nok. Det gjelder å være sikker i det man gjør, å ha troen på seg selv selv om man føler man har feil og mangler. Litt sånn "fake it until you make it"-holdning. Ikke tro du er et null. Ikke stirr ned i bakken og ikke oppfør deg som om du er redd for den du dater altså? Også prate med henne? Jeg skulle tenkt på dette før Om det nødvendigvis er "alphamale" kan diskuteres, men de fleste jenter på min alder(20-30), ser et kvaliteter som spontanitet, og etterlyser ofte det å "være litt frekk". Mange ønsker til og med "en som kan sette meg litt på plass". Osv. Endret 24. april 2015 av Drogin Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) De fleste i PU-miljøet som er gode med damer er ikke alpha males, snarere sigma males. Biologisk sett er alfahannen den med høyest rang i en gruppe. Man trenger derfor ikke å dominere andre menn sosialt for å få pult. http://www.girlschase.com/content/sigma-male-alternative-being-alpha-male Endret 24. april 2015 av logaritmemannen Lenke til kommentar
overkok Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Glem alle ideene om at du må forandre deg. Du vil ikke ha en dame som har falt for noe som ikke er deg. Så fortsett med å være deg selv. Hun pene dama som ikke var ute etter noe seriøst, som du likevel nedverdiget deg til å ligge med, hun testet egentlig bare verdiene dine. Du strøk. I og med at hun bare var på et par ukers ferie her i landet, så tviler jeg egentlig på det du sier. For å si det slik kjenner jeg livsstilen hennes. Nå kjenner ikke jeg deg noe særlig TS, men jeg vil bare si at jeg synes dette med nice guy og "alphamale" er veldig oppskrytt. Jeg tror ikke det handler om å være "drittsekk" eller å dominere osv. Men jeg tror jenter liker gutter som har selvrespekt og selvtillit. At de tør å gjøre og si det de vil, og at de stråler av selvverdi. Man kan fint ha selvtillit og selvverdi og samtidig være en kjempesnill fyr. Vær deg selv, si hva du tenker og vil, vær litt vågal når det kommer til samtaleemner, det å berøre (om det er noe du vil), etc. Jeg tror jenter liker gutter som er en trygg havn. Noen ting er allerede nevnt, men ja, bare det å holde et blikk eller stille et personlig spørsmål viser at du trygg, interessert, nysgjerrig, etc. Det er ikke nok å være snill om du ikke kan stå opp for deg selv. Det å være snill burde jo faktisk være et minstekrav til å være menneske. Om man ikke klarer å si takk til servitøren, gi et kompliment i ny og ne til dem som fortjener det, spørre venner og kjente om hvordan de har det eller holde oppe døren en gang i blant for fremmede, så har man jo lite å stille opp med, mener jeg. Men det er altså ikke nok. Det gjelder å være sikker i det man gjør, å ha troen på seg selv selv om man føler man har feil og mangler. Litt sånn "fake it until you make it"-holdning. Ikke tro du er et null. Ikke stirr ned i bakken og ikke oppfør deg som om du er redd for den du dater altså? Også prate med henne? Jeg skulle tenkt på dette før Jeg liker dårlig tonen og sarkasmen i svarene dine i denne tråden. Du viser liten respekt til folk som faktisk tar seg tid til å hjelpe deg. Oppfører du deg slik på dine dates også? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Jeg liker dårlig tonen og sarkasmen i svarene dine i denne tråden. Du viser liten respekt til folk som faktisk tar seg tid til å hjelpe deg. Oppfører du deg slik på dine dates også? Du siterte meg på 2 av 13 innlegg. Ingen av de innleggene du referer til er vel spesielt ufine? Noe sarkastiske kanskje. Og litt uskyldig sarkasme synes jeg at jeg kan tillate meg når folk antyder ufinheter om meg som ikke stemmer. Jeg var nære på ved å svare med sarkasme her og, med tanke på avslutningen din. Endret 25. april 2015 av Drogin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Unødvendig sarkasme, mest av alt irriterende sarkasme. Jeg driter i om du er stikk motsatt av hva du blir fortalt her, det er ikke vits i å leke med folk som prøver og gi deg hjelp. Du har skrevet ca to Word sider her, forventer du at vi skal vite alt om deg allerede? Du sier du kan bare skifte klesstilen din så og så mye, post bilder av dine normale hverdagslige antrekk. Begynn å tren. Seksuell tiltrekking er viktig, spesielt om du ser ut som et vandrende skjellet så minsker du dine muligheter betraktelig. (Du kan vel finne ut det med hjelp av sannsynlighetsregning, he he he.) Til slutt vil jeg bare si at du må lære å ta til deg ting. I løpet av denne tråden har du kun sagt at "det er ikke meg", "jeg har ikke problemer med dette", "jeg er full av selvtillit", "Jeg bruker ikke vold, men er en mester i kampsport, derfor ser de meg som trygg". Om alt stemmer for deg så hvorfor sliter du da? Kan det kanskje være at du ikke har den beste selvtilliten? At du er en kjedelig person å snakke med? Skriv ned en liste på hva du har å tilby, merk deg de punktene du gjerne ikke strekker til og forbedr de, så har du en dame i løpet av en fuktig kveld ute. Endret 25. april 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå