AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg er en såkalt "Nice guy". 27år, og har aldri vært i et forhold. Jeg hadde sex med ei jente i fjor, men hun gav tydelig beskjed om at hun ikke var ute etter noe seriøst. Jeg ble alikevell med, da hun var fin å se på, og jeg tenkte at sex-trening vil være godt for meg, da det er forventet av en i min alder å ha "erfaring". Hun sa i etterkant av affæren vår at selv om hun ikke er klar til å slå seg ned, så er jeg helt fantastisk enestående menneske. Fysisk sett er jeg tynn og lite truende. Jeg jobber med programmerer. Jeg er tenkende, lite spontan og liker når ting er avslappet. Jeg er en typisk rolig, introvert fyr som er genuint omtenksom og ganske følsom. Jeg smiler og ler, er kun ute etter noe seriøst, og kunne aldri drømme om å være voldelig eller aggressiv. Ved siste date for et par dager siden fikk jeg nok en gang samme beskjed:Hun storkoste seg på våre 2 dates(noe jeg merket veldig godt), jeg var morsom, lett å snakke med, fine verdier, lun og avslappende energi man trives rundt. Men bare vennefølelse altså. Jeg minnet henne visstnok om en bror. Jeg føler at 99% av alle jenter avfeier meg bare de kjenner personligheten og yrket mitt, mens de resterende 1% jeg en sjelden gang klarer å få ut på date, gir meg denne meldinga gang på gang. Jeg er tydeligvis verdens beste fyr, som de selv mener fortjener en skikkelig jente. Alikevell er jeg altså nå 27, og ville vært jomfru om ikke jeg nedverdiget meg til å knulle litt rundt med ei som bare ønsket litt kos. Og et ordentlig forhold jeg har langt mer lyst på enn et knull, synes enda fjernere. Noen tips? Er det rett og slett å "man up", og prøve å gjøre noe med personligheten min? Anonymous poster hash: 2597d...40b 3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Hvor mange dater har du hatt? Jeg synes det står respekt av holdingen din generelt. Antakelig har du bare hatt uflaks. Som programmerer har du vel et visst tak på sannsynlighetsregning – man kan ha mye uflaks før man har flaks. Det handler kanskje ikke om at det er noe galt med deg i det hele tatt. Men om du tenker det selv, så er ikke det det beste utgangspunktet Ellers: Sosialiser mye? (aner ikke om du allerede gjør det da). Endret 21. april 2015 av Aiven 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 "Verdens beste fyr" er en hyggelig måte å avvise deg på. De synes du nok var en hyggelig fyr, men de følte ikke noen seksuell tiltrekning. Hvis du gang på gang får slike svar tilbake, vil jeg si at det er noe feil med fremgangsmåten din og hvordan du oppfører deg. Jeg antar at du ønsker å forbedre deg på en slik måte at du får færre "hyggelige" avvisninger og flere "jeg vil treffe deg igjen". Siden du ikke får dette til i praksis, vil jeg anbefale deg å lese litt teori om hvordan du kan få bedre resultater. At du er en programmerer har lite å si. Her kan du spille på selvironi og si at du er en skikkelig geek uten sosiale antenner, med et smil om munnen Du kan lese litt mer: www.girlschase.com www.0330.no Les Models av Mark Manson 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 http://www.djbible.classicalgasemissions.com/book_of_pook.pdf lenge siden jeg så på dette, men synes å huske at det var noe å plukke opp der Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Fysisk sett er jeg tynn og lite truende. Dette er kanskje lettere å gjøre noe med enn personligheten din. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 "Fysisk sett er jeg tynn og lite truende." Dette er kanskje lettere å gjøre noe med enn personligheten din. Kanskje. Jeg spiser allerede langt mer enn gjennomsnittet, men har en ekstrem forbrenning.Broren min er på samme vis. Han klarte å legge på seg, men måtte trene knallhard, og spise enda hardere enn han trente, med proteinpulver, kreatin, og store mengder kylling, ris, egg og tunfisk hver tredje time.Men jo, med et års knallhard trening så kan jeg nok få resultater. "Verdens beste fyr" er en hyggelig måte å avvise deg på. De synes du nok var en hyggelig fyr, men de følte ikke noenseksuell tiltrekning. Hvis du gang på gang får slike svar tilbake, vil jeg si at det er noe feil med fremgangsmåten din og hvordan du oppfører deg. Jeg antar at du ønsker å forbedre deg på en slik måte at du får færre "hyggelige" avvisninger og flere "jeg vil treffe deg igjen". Siden du ikke får dette til i praksis, vil jeg anbefale deg å lese litt teori om hvordan du kan få bedre resultater. At du er en programmerer har lite å si. Her kan du spille på selvironi og si at du er en skikkelig geek uten sosiale antenner, med et smil om munnen Du kan lese litt mer: www.girlschase.com www.0330.no Les Models av Mark Manson Jeg har prøvd en del du skriver her. Jeg er egentlig ganske flink til å snakke for meg, spesielt om jeg møter noen med liknende interesser. Jeg er heller ikke en som med glede setter seg ned og hører på hvor fæl exen er og slikt(jeg vet veldig godt hvor den veien fører).Jeg er heller ikke en som sier at jeg ELSKER romantiske komedier om hun sier hun liker det. Dette er jo noe som går igjen som stereotyper som "Nice guys" gjør feil, men det holder tydeligvis ikke å luke vekk dette. Jeg antar personligheten skinner igjennom uansett. Eller så kan det jo være at jeg rett og slett ikke har nok muskler og dermed har en for lite "mandig" vibe. Anonymous poster hash: 2597d...40b Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 og kunne aldri drømme om å være voldelig eller aggressiv. Da vil du heller ikke kunne beskytte den jenta du vil være sammen med. Jenter vil vel gjerne ha en fyr som kan slå ned en tulling som kommer veivende med en kniv, ikke en som vender det andre kinnet til. Muligens var det ikke dette du mente, men du skriver jo at du aldri kunne vært "voldelig". Det flyter jo for øvrig over med "How to be a sleazeball"-litteratur en kan lese. Jeg skulle ønske verden var annerledes, men snille gutter og stygge jenter sliter. Den første gruppen tilsynelatende mest. Hvis du er programmerer, så kan du jo bruke denne kunnskapen? Gå over til sosial programmering og programmer jentene rundt deg til å ville være sammen med deg, mao: bli en sleazeball! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 og kunne aldri drømme om å være voldelig eller aggressiv. Da vil du heller ikke kunne beskytte den jenta du vil være sammen med. Jenter vil vel gjerne ha en fyr som kan slå ned en tulling som kommer veivende med en kniv, ikke en som vender det andre kinnet til. Muligens var det ikke dette du mente, men du skriver jo at du aldri kunne vært "voldelig". Det flyter jo for øvrig over med "How to be a sleazeball"-litteratur en kan lese. Jeg skulle ønske verden var annerledes, men snille gutter og stygge jenter sliter. Den første gruppen tilsynelatende mest. Hvis du er programmerer, så kan du jo bruke denne kunnskapen? Gå over til sosial programmering og programmer jentene rundt deg til å ville være sammen med deg, mao: bli en sleazeball! Har trent en del kampsport, og vil jo selvfølgelig sloss om det står om livet. Det jeg mente var voldelig eller aggressiv mot dama. Eller som når jeg var ute på by'n med date'en min for et par uker siden, og en litt småfull dude komer bakfra og klasker meg på skuldern før han trasker videre. Jeg tenkte han var dum og full, men jeg kan se for at å gjøre det der på feil type fort ender med bråk. Kort fortalt, ville aldri blitt aggressiv eller voldelig for "ære", småpenger, eller om noen irriterer meg. Anonymous poster hash: 2597d...40b Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Jeg har prøvd en del du skriver her. Jeg er egentlig ganske flink til å snakke for meg, spesielt om jeg møter noen med liknende interesser. Jeg er heller ikke en som med glede setter seg ned og hører på hvor fæl exen er og slikt(jeg vet veldig godt hvor den veien fører). Jeg er heller ikke en som sier at jeg ELSKER romantiske komedier om hun sier hun liker det. Dette er jo noe som går igjen som stereotyper som "Nice guys" gjør feil, men det holder tydeligvis ikke å luke vekk dette. Jeg antar personligheten skinner igjennom uansett. Eller så kan det jo være at jeg rett og slett ikke har nok muskler og dermed har en for lite "mandig" vibe. Anonymous poster hash: 2597d...40b Det jeg skrev over var mer generelle råd. De trenger ikke å fungerer på alt og alle. Det er kan være vanskelig å si hva folk skal gjøre når man ikke har sett dem i virkeligheten. Endret 21. april 2015 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Det jeg skrev over var mer generelle råd. De trenger ikke å fungerer på alt og alle. Det er kan være vanskelig å si hva folk skal gjøre når man ikke har sett dem i virkeligheten. Joda, skal prøve å lese litt mer. Setter pris på forsøket. EDIT: oooog der var jeg visst ikke lenger anonym! Oh well Endret 21. april 2015 av Drogin 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 "Fysisk sett er jeg tynn og lite truende." Dette er kanskje lettere å gjøre noe med enn personligheten din. Kanskje. Jeg spiser allerede langt mer enn gjennomsnittet, men har en ekstrem forbrenning. Broren min er på samme vis. Han klarte å legge på seg, men måtte trene knallhard, og spise enda hardere enn han trente, med proteinpulver, kreatin, og store mengder kylling, ris, egg og tunfisk hver tredje time. Men jo, med et års knallhard trening så kan jeg nok få resultater. Anonymous poster hash: 2597d...40b Du har nok ingen uvanlig forbrenning. Hvis du sliter med å legge på deg, er du enten i mye fysisk aktivitet eller så spiser du ikke så mye som du tror. Hvis du er tynn og ikke vant til å spise mye, vet jeg at det er vanskelig å få i seg nok energi. Men sulten kan trenes og du kan spise mer energitett mat. Så dette er godt nytt. Selv var jeg litt undervektig og er gått opp 30 kg etter at jeg endret vanene mine. Vær bevisst på hva du spiser og hvordan du trener. Så vil du etter hvert se at du blir større og at det ikke er så vanskelig å spise nok når du har tvunget maten i deg en stund. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det er nesten umulig å bli fet av å spise mye SUNN mat. Bytte ut bra mat med middels kun for å gå opp i vekt og fett høres ut som en dårlig løsning med mindre du vil ha flere titalls kilo dødkjøtt på kroppen. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det er ikke noe galt med personligheten din hvis "alle" kaller deg en nice guy. Så ikke ta til deg råd om å bli en sleazeball. Det eneste du risikerer da er å bli en ensom sleazeball i stedet for. For selv om flere her er inne på at det tilsynelatende er det som tiltrekker jenter, så er det garantert sett utenfra. Jentene synes disse sleazeball'ene er fantastiske, ikke sleazeballs. Det du kan gjøre er å se litt på hva det er du deler med disse jentene. Du sier selv at du ikke forteller dem at du er glad i å danse i blomsterenger og klappe kaniner mens du sniffer fioler og er redd for edderkopper. Om det stemmer så er det bra, da mangler du egentlig bare et fare element som forteller dem at du er en mann. Fallskjermhopping eller rafting burde holde lenge... 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Så ikke ta til deg råd om å bli en sleazeball. Det eneste du risikerer da er å bli en ensom sleazeball i stedet for. For selv om flere her er inne på at det tilsynelatende er det som tiltrekker jenter, så er det garantert sett utenfra. Jentene synes disse sleazeball'ene er fantastiske, ikke sleazeballs. Dette er jo hele poenget med å være manipulerende! Jenta skal oppleve deg som genuin, fantastisk, ærlig osv, mens de som ser triksene utenfra, avslører manipulasjonen. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Nice guys don't finish last, they just don't finish! 3 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Så ikke ta til deg råd om å bli en sleazeball. Det eneste du risikerer da er å bli en ensom sleazeball i stedet for. For selv om flere her er inne på at det tilsynelatende er det som tiltrekker jenter, så er det garantert sett utenfra. Jentene synes disse sleazeball'ene er fantastiske, ikke sleazeballs. Dette er jo hele poenget med å være manipulerende! Jenta skal oppleve deg som genuin, fantastisk, ærlig osv, mens de som ser triksene utenfra, avslører manipulasjonen. Jepp, men nå sier TS han ønsker et seriøst forhold. Å starte et slikt forhold med løgn og manipulasjon er neppe det beste grunnlaget.. 2 Lenke til kommentar
overkok Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei Drogin Slik jeg forstår deg så er du ute etter skikkelige jenter og et stabilt forhold og jeg tror derfor ikke at kroppsbygging er veien å gå. Du vil ha en jente som liker deg for den du er, og det tror jeg lar seg gjøre med noen justeringer. Det gjelder å skape spenning slik at man unngår "bror kurven". Det er rart hvordan enkle formuleringer kan få ting til å høres mye friskere ut. Eksempelvis, i steden for å si at du jobber som programmerer, kan du si at du er en IT-arkitet eller en mobil app utvikler eller nå hva du er. Programmerer hørtes litt gammeldags ut og alle har vel et bilde av en stereotype programmerer i hodet, som ikke er bra! Går du i denne fellen på flere områder? Jeg sier ikke at du skal lyve, men det gjelder å skape litt spenning som er særlig viktig i begynnelsen. Jeg er ikke noe ekspert selv, men jobber aktivt med saken. Et annet tips som kan være effektivt er å friske opp garderoben! Lenke til kommentar
overkok Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Om det stemmer så er det bra, da mangler du egentlig bare et fare element som forteller dem at du er en mann. Fallskjermhopping eller rafting burde holde lenge... Tror Gabri3L er inne på noe her. Fortelle at du som liten var en karatemester? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Om det stemmer så er det bra, da mangler du egentlig bare et fare element som forteller dem at du er en mann. Fallskjermhopping eller rafting burde holde lenge... Tror Gabri3L er inne på noe her. Fortelle at du som liten var en karatemester? Jeg fortalte at jeg både trente Krav Maga og har jobbet frivillig i det Israelske Forsvaret(noe som er risky å si om hun er noe politisk interessert, men jeg fisket meg frem til om det var trygt på forhånd). Jeg ble fortsatt friendzona innen date nr2 var ferdig. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei Drogin Slik jeg forstår deg så er du ute etter skikkelige jenter og et stabilt forhold og jeg tror derfor ikke at kroppsbygging er veien å gå. Du vil ha en jente som liker deg for den du er, og det tror jeg lar seg gjøre med noen justeringer. Det gjelder å skape spenning slik at man unngår "bror kurven". Det er rart hvordan enkle formuleringer kan få ting til å høres mye friskere ut. Eksempelvis, i steden for å si at du jobber som programmerer, kan du si at du er en IT-arkitet eller en mobil app utvikler eller nå hva du er. Programmerer hørtes litt gammeldags ut og alle har vel et bilde av en stereotype programmerer i hodet, som ikke er bra! Går du i denne fellen på flere områder? Jeg sier ikke at du skal lyve, men det gjelder å skape litt spenning som er særlig viktig i begynnelsen. Jeg er ikke noe ekspert selv, men jobber aktivt med saken. Et annet tips som kan være effektivt er å friske opp garderoben! "Skikkelige jenter" liker vel velbygde menn de også. Det at du er programmerer bør ikke være noe hinder, du tjener jo sikkert en del av den grunn? Selv er jeg nesten ferdig som datateknikk-student, og har aldri hatt trøbbel på damefronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå