Gå til innhold

HTC One M9, Samsung Galaxy S6, iPhone 6 eller Samsung Galaxy Note 4?

Anbefalte innlegg

Hei. Skal få meg ny telefon og ser på disse 3. Hvem burde jeg velge? Jeg vil ha bra batteri, god og smooth gaming, ingen lagg i apper og utenom, fantastisk skjerm å se på film og god ringekvalitet.

Endret av Teddybear King
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har S6, den har alt utenat bra batteri tid som kommer an på ditt bruk, ender dagene mine med rundt 4-5t med SOT og 30-5% med strøm. Dette er da mest reddit, snapchat å telegram, ingen spilling.

Endret av Hverdo
Lenke til kommentar

S6 er bedre enn Z3 på de fleste punktene, bortsett fra batteritid. Z3 og Z3 Compact har virkelig kanon batteritid.

Når det gjelder å åpne apper kjapt, ingen lagg osv så er begge helt innenfor og der vil du nok merke særs liten forskjell. Når jeg skriver at S6 er bedre på de fleste punktene så går det på feks display kvalitet og kamera. 

Endret av fflex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har du preferanser når det gjelder størrelse på skjerm og telefon? De du nevner har 4,7 - 5,2", og denne forskjellen er viktig for om det er mulig å betjene telefonen med en hånd eller ikke. Gå i en butikk og prøv alle 3, se hva som passer deg best. Alle 3 er topp telefoner, Z3 er best på batteri, men er den eldste av dem. Z3 er uansett en super telefon, så jeg ville vurdert Z3 dersom batteriet er det som betyr mest og jeg ikke ville vente på Z4.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Den er den eneste som kan love deg null lagg. Den er også like bra eller bedre enn S6 på stort sett alt. Z3 ville jeg ikke vurdert engang.

Lenke til kommentar

Den er den eneste som kan love deg null lagg. Den er også like bra eller bedre enn S6 på stort sett alt. Z3 ville jeg ikke vurdert engang.

Hva er det iPhone 6 er bedre på enn S6? Slik jeg ser det, er det egentlig ingenting. Kamera er vel pretty much "like bra".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

1. Lyd. Lydkvaliteten i Samsungs telefoner er ofte skrale greier. S6 er dessverre intet unntak. iPhone 6 ligger i toppsjiktet der.

2. Lagg. Finnes ikke på iPhone 6, men er veldig til stede på stort sett alle Androidtelefoner. S6 er intet unntak.

3. Oppdateringer. På Samsungs modeller må du ofte vente votter og vinter før du får oppdateringene som har kommet til mange andre telefoner. Og de slutter å komme med oppdateringer når telefonen ikke er særlig gammel. iPhone 6 får oppdateringene med en gang uansett hvor du har kjøpt den. Og de får oppdateringene lenge etter at Samsung har droppet sine modeller.

4. Vekt. iPhone 6 er med sine 129 gram lettere og mer lommevennlig enn S6s 138 gram og større form.

Jeg sier ikke på noen måte at S6 er en dårlig telefon, men du spurte hva iPhone 6 er bedre på. There you go.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

1. Lyd. Lydkvaliteten i Samsungs telefoner er ofte skrale greier. S6 er dessverre intet unntak. iPhone 6 ligger i toppsjiktet der.

2. Lagg. Finnes ikke på iPhone 6, men er veldig til stede på stort sett alle Androidtelefoner. S6 er intet unntak.

3. Oppdateringer. På Samsungs modeller må du ofte vente votter og vinter før du får oppdateringene som har kommet til mange andre telefoner. Og de slutter å komme med oppdateringer når telefonen ikke er særlig gammel. iPhone 6 får oppdateringene med en gang uansett hvor du har kjøpt den. Og de får oppdateringene lenge etter at Samsung har droppet sine modeller.

4. Vekt. iPhone 6 er med sine 129 gram lettere og mer lommevennlig enn S6s 138 gram og større form.

Jeg sier ikke på noen måte at S6 er en dårlig telefon, men du spurte hva iPhone 6 er bedre på. There you go.

Har både S6 flat og edge og har ikkje opplevt lag på noen av dem. Lyden er bra også. Vil også seie at S6 edge er mere  lommevenlig en 6s. Oppdateringene til apple kommer fortere ja,men er som regel med ting som android har hatt i mange år.

Lenke til kommentar

At lagg ikke finnes på iPhone 6 er bullshit. Bare å spørre google så dukker svaret opp. Min fru har også hatt en del problemer med sin.

At lyden er skral på Samsung telefoner er en tullete uttalelse. Sjekk testen hos GsmArena:http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s6-review-1227p7.phpS6 har meget god lyd.

Samsung støtter oppdateringer lenge. Note 2 til eksempel får snart Lollipop og den er 2,5 år.

9 gram vektforskjell er lite å nevne spesielt når S6 er en større tlf.

Fordelene med S6 er jo feks:

Trådløs lading og hurtiglading

USB OTG støtte

Flyttbar disk funksjon

Blutooth filoverføring

Starte kameraet via hjem tasten

Bedre kamera

Større og bedre skjerm.

Filbehandler

Endret av blutut
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har brukt iPhone 6 siden januar og lyden er ikke noe bedre enn andre android telefoner jeg har hatt.

Syns den derimot er "flat og tam".

Jeg opplever lag og feil rett som det er i apper fra AppStore.

Programvaren fra iOS 8.0/8.1/8.2/8.3 har for mye bugs. Det om oppdateringer.

Vekt på kun 10g mere for større skjerm på Galaxy s6 er ikke et minus , men pluss.

Lomme vennlig , vel jeg er stadig redd for at den skal bøye seg.

At alt bare virker på iPhone er en overdrivelse uten like.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...