lillelarve Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Har et par vanlige Samsung-øreplugger som har funket helt fint, men plutselig ble det redusert lyd i den ene. Skrur jeg lyden helt opp hører jeg helt fint på den siden, men da blir det jo forferdelig høyt på den andre. Går det an å fikse? Det har ingenting med PC eller mobilen å gjøre, for alle andre øreplugger jeg har prøvd funker fint på den, men nå har jeg bare disse igjen. Har prøvd å blåse litt i dem. Tenkte kanskje det var støv, men lyden har ikke blitt bedre. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Sikkert dårlig kontakt en plass. Gjerne rett ved minijack eller andre steder der ledningen bøyes. Du kan prøve å klemme forskjellige steder og høre etter om lyden blir normal. Jeg har med hell loddet sammen kabler på ørepropper, men det blir så mye knot at jeg ikke hadde orket å gjøre det på billigpropper igjen. Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Okei Er kanskje ikke vits å styre sånn med den da. Kan vel heller bare bestille ny, siden det finnes så mange billige. Når jeg har mer penger skal jeg investere i bedre elektroniske dupetitter. Både datamus og headset som fungerer til alt-mulig-bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå