Olav Leistad Hove Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Rustand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei, Olav. Så hyggelig at du er tilbake her, - velkommen ! Rustand har jeg ennå til gode å se i "levende live", men med et så bra bilde som du her presenterer, vil jeg nok gjenkjenne arten hvis den skulle dukke opp innenfor mitt synsfelt M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Flott fugl, skarpt og fint bilde, men skulle gjerne hatt litt mer luft på høyre side, men det er ikke sikkert det lot seg gjøre? Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Hei Albert! Ja, lenge siden jeg har vært her. Så på høy tid å få puttet inn et bilde igjen. Ser at du fortsatt har mange flotte bilder. Bildet av pilfinken var kjempefint. Hei Helene! Enig, kunne godt ha vært litt luft foran. Var nok mer å ta av men beskjæringen ble slik. Takk for godt råd. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg