Gå til innhold

Lagersystem for fysisk lager

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter etter ett enkelt (i mine øyne) lagersystem som vi kan ta i bruk for vårt lager på jobb.

Jeg har i hovedsak kun 3 "krav" for applikasjonen.

• Scanne ut og inn alle varer med barcodescanner.
  • "No interaction" ved utscanning av varer
  • Minimumsvarling

Det viktigste er at programmet kan varsle ansvarlig for bestilling om at antallet av X-vare når minimumsgrense og må bestilles opp.

Jeg trenger i hovedsak ingen rapporter eller lignende. Kun en varslingsløsning om at det må bestilles opp mer til lager.

Er selvsagt ett pluss om programmet er gratis ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg leter etter ett enkelt (i mine øyne) lagersystem som vi kan ta i bruk for vårt lager på jobb.

• Minimumsvarling

Det viktigste er at programmet kan varsle ansvarlig for bestilling om at antallet av X-vare når minimumsgrense og må bestilles opp.

Jeg trenger i hovedsak ingen rapporter eller lignende. Kun en varslingsløsning om at det må bestilles opp mer til lager.

Finnes nok noen slike programmer ute på nettet, men der må nok bare søke deg frem. 

Det finnes forskjellige programvarer for forskjellige kategorier, f.eks. for dekkhotell. ect. 

Søk opp til den bransje/nisje du har, så er jeg sikker på at du finner noe brukbart!  ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei

Det enkleste programmet jeg har sett er Odoo (tidligere OpenERP). De har en enkel installasjon og hele greia er modulbasert. Støtter det du er ute etter bl.a. touchscreen for lager/butikk og scannere. Versjon 8 som er dagens versjon går mer og mer over mot Saas (software as a service) men du kan sjekke ut den. Det er engelsk.

Ellers så er det massevis av lagersystem (CRM og ERP) systemer som har lager med BARCODE ferdig lagt opp. Sjekk også SugarCRM - her er det også masse plugins.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei!

• Minimumsvarling

Hei!

Hvis dette fremdeles er aktuelt kan du kontakte meg for et tilbud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...