Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei, TCL Photography. Et herlig bilde, der krokusen står klar og fargesterk mot bildets øvrige duse, avdempede elementer, - jeg forstår godt at dette er et bilde "å bli glad i", Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Komp. og fortelling som sitter, og som Albert sier, et bilde å bli glad i ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Veldig fint. Det ser nesten ut som barnet ser på blomsten med både forundring og nysgjerrighet over dette vakre som bare tyter opp av jorden hver vår. Hvis jeg skal pirke litt, så må det bli det lyse feltet oppe foran barnets hode, som jeg synes trekker til seg blikket helt ufortjent. Personlig ville jeg nok gjort en beskjæring rett under feltet. Men som sagt...det er bare pirk. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Så fikk du to blomster ... nydelig Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Åhh! Så skjønt bilde Tove! Flott lys, fine farger og et herlig fjes! Er forøvrig enig med Rolf at et kutt under det lyse feltet kunne hevet bildet et lite hakk. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Tusen takk alle sammen!! Rolf det med beskjæring er ikke alltid så lett. Jeg hadde allerede beskåret ganske mye så da er det et sted man må sette grensen. fundere i etterkan litt på samme sak som du skrev så da måtte jeg prøve det og synes det ble mye bedre. Takk for ditt tips! Hilsen Tove Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Det var rett og slett nydelig. Selv for oss som ikke har noe kjennskap til gutten på bildet. Beskjæringen i V2 fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg