Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Bilde ble bare rør. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Rør ække dumt. Likte dette litt absurde bildet av rør-ender. De tre små røde som har forvillet seg ut nede til høyre tilfører bildet mye synes jeg. Jeg kjenner ikke til hvordan det så ut ellers der, men jeg synes det er litt lite luft øverst i forhold til nede, også ser det ut som du ser ned på alle rørene - kanskje kunne man prøvd litt lavere kameravinkel. Men uansett - godt sett og fotografert. Henning 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Artig sett og gjengitt, ellers ening med hsp vedrørende litt mer luft opp for harmoniseringens skyld. Vennlige hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Rør ække dumt. Likte dette litt absurde bildet av rør-ender. De tre små røde som har forvillet seg ut nede til høyre tilfører bildet mye synes jeg. Jeg kjenner ikke til hvordan det så ut ellers der, men jeg synes det er litt lite luft øverst i forhold til nede, også ser det ut som du ser ned på alle rørene - kanskje kunne man prøvd litt lavere kameravinkel. Men uansett - godt sett og fotografert. Henning Takker så mye ... øvre del av bilde var en husvegg, men kunne nok tatt med litt av den mvh Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Artig sett og gjengitt, ellers ening med hsp vedrørende litt mer luft opp for harmoniseringens skyld. Vennlige hilsen Ragnar Takk skal du ha Ragnar mvh Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Morosamt/fint bilde Takk takk Karin mvh Torhild Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei, Torhild. Artig og humoristisk bilde, der de kraftig rødfargede rørendene frisker opp og gjør bildet mer severdig ! De tre små "babyrørene" er et morsomt innslag, Torhild M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Morsomt mønster dette. ja det gjelder å ha øynene med seg det har i alle fall du hatt her. Kult! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Hei, Torhild. Artig og humoristisk bilde, der de kraftig rødfargede rørendene frisker opp og gjør bildet mer severdig ! De tre små "babyrørene" er et morsomt innslag, Torhild M v h Albert. Takker for den hyggelige kommentaren mvh Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Morsomt mønster dette. ja det gjelder å ha øynene med seg det har i alle fall du hatt her. Kult! Hilsen Tove Tusen takk Tove mvh Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Enig med de over. Dette var et artig og fint bilde. Godt sett! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Enig med de over. Dette var et artig og fint bilde. Godt sett! Mvh Fredrik Takker mvh Torhild Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Ett artig motiv. Godt sett ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 :-))) Mer treffende tittel skal du lete lenge etter. Kreativ humor på sitt beste, her vist med et bilde tatt av en observant fotograf. Godt sett, tenkt og utført. Det bildetekniske synes jeg en skal blåse en lang mars i, etter min mening. Fikk frem smilet dette, så takk skal du ha! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg ble helt rørete av å se på dette! Artig sett dette! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Tusen takk for alle 'rørende' og hyggelige kommentarene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ja, dette ble jo bare rør - et helt batteri t.o.m. Ser nesten ut som munningene på et kanonbatteri skjønt jeg tror ikke det vil skremme Putin. Ikke alle ville stoppet for å eksponere dette. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg