Gå til innhold

Bilde ble bare rør.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rør ække dumt. Likte dette litt absurde bildet av rør-ender. De tre små røde som har forvillet seg ut nede til høyre tilfører bildet mye synes jeg.

Jeg kjenner ikke til hvordan det så ut ellers der, men jeg synes det er litt lite luft øverst i forhold til nede, også ser det ut som du ser ned på alle rørene - kanskje kunne man prøvd litt lavere kameravinkel. Men uansett - godt sett og fotografert.

Henning

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rør ække dumt. Likte dette litt absurde bildet av rør-ender. De tre små røde som har forvillet seg ut nede til høyre tilfører bildet mye synes jeg.

Jeg kjenner ikke til hvordan det så ut ellers der, men jeg synes det er litt lite luft øverst i forhold til nede, også ser det ut som du ser ned på alle rørene - kanskje kunne man prøvd litt lavere kameravinkel. Men uansett - godt sett og fotografert.

Henning

Takker så mye ... øvre del av bilde var en husvegg, men kunne nok tatt med litt av den ;)

mvh Torhild

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

:-))) Mer treffende tittel skal du lete lenge etter. Kreativ humor på sitt beste, her vist med et bilde tatt av en observant fotograf. Godt sett, tenkt og utført. Det bildetekniske synes jeg en skal blåse en lang mars i, etter min mening.

Fikk frem smilet dette, så takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...