Arodem Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Remedy har fremdeles håp om å lage spillet.Slik skulle Alan Wake 2 bli Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Likte Alan Wake veldig godt, så eg håpar me får sjå ein oppfølgjar ein dag. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Herlig stemning i Alan Wake:) håper på en 2er Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Utrolig synd at dette ikke ble virkelighet! Håper på en ekte oppfølger. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 veldig trist om det ikke blir noe mer alan wake. Har blitt en av mine absolutt favoritt spill. Utrolig grafikk og stemnng når det kom, som fremdeles holder seg veldig bra. Men jo lenger tid det går, jo mer usansynlig tror jeg det er at vi får se en nr 2. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Oh my god, det der var SINNSYKT rått. Måtte plukke opp haka mi fra bakken etter jeg var ferdig å se. Alan Wake er en av mine topp favoritt spill fra Xbox 360 og ble sinnsykt glad når det endelig kom til PC. Gleder meg virkelig til å få spilt Quantum Break og etter å ha sedd dette så håper jeg inderlig at remedy fortsetter Alan Wake historien. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Alan Wake var et av dem beste spillene jeg spilte på forrige gen konsoller. En oppfølger som kommer til samtlige plattformer hadde vært helt kanon. Hm...ikke spilt AW siden det kom til X360. Kanskje på tide å starte det opp igjen i Steam.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå