AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg har altså gjort en veldig dum ting.. Jeg tenkte jeg ville begynne med en sånn pumpe som skulle gjøre puppene mine større. Jeg har prøvd det en stund uten at det har funket, jeg fikk bare bivirkninger. For det første har jeg fått strekkmerker, røde prikker og brystvortene har blitt innskrompet å ser helt forferdelige ut, og det går ikke tilbake til normalt. Det ser ut som tarmer som stikker ut D: Det er så ille og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Går det eventuelt å operere brystvorter eller gjøre noe? Anonymous poster hash: 017ee...ff3 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) la det gå litt tid, hud skal være i stand til å trekke seg sammen igjen, men strekkmerker er vanskeligere å bli kvitt... hør med lege..... små pupper er veldig uskyldig og sexy så la dem være. Endret 21. april 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det høres definitivt ut som noe du bør la en lege vurdere. Oppsøk fastlegen! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg