rolfmm Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Forlatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Flott patina her selv om mange kanskje ville si mangel på sådan. Lys og skarphet henter flotte sjatteringer, linjer og detaljer. Den grønne planta nede bryter fint opp. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Detaljert og fint bilde av gammel dør. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Slike dører liker eg---denne vart ekstra fin av den grønne dusk. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det re nok mange som har gått inn og ut her. Bra bilde - den grønne planten bidrar. mvh Aagesp Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei, Rolf Magne. Tittelen passer meget bra, - bildet nærmest skriker "forlatt", og bygningen ser ut til å ha betydelige skader etter setning el. lign. Godt lys bidrar til å framheve detaljer på den delvis utsmykkede døren, og gjør, i likhet med den grønne planten, bildet severdig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Hei alle sammen og tusen takk for meget hyggelige tilbakemeldinger. Denne dör kunne jeg bare ikke gå forbi Det finns for överigt flere slike dörer her - kanskje det kommer flere...... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det meste er visst sagt før her ser jeg...flott dør og sveisen liten kvast! Ellers er jeg enig med de andre! Godt jobba Rolf Magne! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Hei Bekir og Helene! Tusen takk for inspirerende tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg