ATWindsor Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Overdrivelser? Det er da ikke jeg som kommer med overdrivelser når jeg sier at dette er en god port? Sjekk ut totalbiscuit sin port report du, han bekrefter det. Hele poenget med kommentarene mine er og få blåst bort støvet som ligger over spillet fordi folk er fortsatt sure for at det ikke kom ut før nå, det gjør meg sutrete og se usanne påstander. Nei, du kom med overdrivelser når du kommer med ting som "er jeg den eneste som har hatt problemer", og mener at de som poengterer problemer bare gjør det for å sutre. Det er overdrivelser. Useriøse overdrivelser, som får det til å se ut som du ikke tåler å høre noe negativt om spillet i det hele tatt. AtW Det er et uttrykt smarting, du tror vell ikke at jeg trodde at jeg var den eneste uten problemer? Nå syns jeg du burde ta ting litt mindre bokstavelig, slappe av og være litt mindre seriøs. Nei, jeg tror som sagt det er en overdrivelse, en tåpelig overdrivelse som et billig debattriks. Jeg tar ikke det som noen bokstavelig påstand fra deg. Bare som dårlig debattering. AtW Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Overdrivelser? Det er da ikke jeg som kommer med overdrivelser når jeg sier at dette er en god port? Sjekk ut totalbiscuit sin port report du, han bekrefter det. Hele poenget med kommentarene mine er og få blåst bort støvet som ligger over spillet fordi folk er fortsatt sure for at det ikke kom ut før nå, det gjør meg sutrete og se usanne påstander. Nei, du kom med overdrivelser når du kommer med ting som "er jeg den eneste som har hatt problemer", og mener at de som poengterer problemer bare gjør det for å sutre. Det er overdrivelser. Useriøse overdrivelser, som får det til å se ut som du ikke tåler å høre noe negativt om spillet i det hele tatt. AtW Det er et uttrykt smarting, du tror vell ikke at jeg trodde at jeg var den eneste uten problemer? Nå syns jeg du burde ta ting litt mindre bokstavelig, slappe av og være litt mindre seriøs. Nei, jeg tror som sagt det er en overdrivelse, en tåpelig overdrivelse som et billig debattriks. Jeg tar ikke det som noen bokstavelig påstand fra deg. Bare som dårlig debattering. AtW Tro hva en du vil, nå har jeg uttrykket min menig, finito. Lenke til kommentar
Ucare? Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Lastet det ned selv, føler jeg kan ta meg den friheten etter å ha betalt for spillet på PS3 og PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå