Gå til innhold

Urban kamuflasje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Godt observert og morsomt:-) Trenger ikke gjøre noe med dette bildet. Står fint som det er. Likte v1 best, der du har fått personen litt nærmere. Artig detalj med den røde mann i vinduet. Synd det ikke var en grønn mann...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Godt fanget , noen ganger må man skyte raskere enn

sin egen skygge (Lucky Luke).

Det ble et kjempebra resultat , jeg går for v2.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Godt observert og morsomt:-) Trenger ikke gjøre noe med dette bildet. Står fint som det er. Likte v1 best, der du har fått personen litt nærmere. Artig detalj med den røde mann i vinduet. Synd det ikke var en grønn mann...

Noen ganger blir et raskt snapshot best uten noen forutgående innstillinger.

Jeg lander på V2.

Nevner at jeg ville nappa litt i høyre hjørnet oppover for å rette den øverste linja.

Roar

Fint fortellende bilde med bussen i tydelig bevegelse.

V2 for meg.

Vennlig hilsen Ragnar

Godt fanget , noen ganger må man skyte raskere enn

sin egen skygge (Lucky Luke).

Det ble et kjempebra resultat , jeg går for v2.

Mvh

Alec

Godt sett--stili

Herlig fargeklatt med fart i dette! Kult bilde!

Hilsen Tove

Dette er godt sett, godt tenkt og godt skutt i farta! V2 for meg. :thumbup:

Tøft bilde!

Et kjapt skudd og midt i blinken ;-)

Tror nok jeg holder på ver.2

Tusen takk alle sammen, det var hyggelig å se at dette bildet ble så godt mottatt. 

H

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker V1. Det får frem koblingen mellom rød hjelm og rød mann mye tydeligere. V2 blir litt venstretungt fordi alt foregår til venstre for midten. Tror det kunne bli en fin kvadrat hvis man kuttet rett før bussdøren.

Bildet har også en veldig tydelig stripet element i form av søppeldunken. Men her går stripene feil vei. Den skriker om oppmerksomhet, men passer ikke så godt med resten.

Som et benkeforslag vil jeg derfor foreslå en versjon der du kutter vekk søppelbøtten. I V1 vil det gi mye sterkere kobling mellom stripene på buksene og fotgjengerfeltet siden alle linjene i bildet går vannrett. Samsvaret mellom fargen på buksene og bussen blir også tydeligere.

I V2 får du samme effekt, men som en bonus får du også rødt hus oppe i hjørnet som passer fint til hjelmen.

Men må ikke glemme å nevne at jeg synes at bildet er et skikkelig blinkskudd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette må vel kunne kalles ett blinkskudd :) Bra jobba !

Mvh. Rolf

Meget flott bilde, utrolig bra match mellom mannen og bussen :). Min stemme går for v1.

Jeg foretrekker V1. Det får frem koblingen mellom rød hjelm og rød mann mye tydeligere. V2 blir litt venstretungt fordi alt foregår til venstre for midten. Tror det kunne bli en fin kvadrat hvis man kuttet rett før bussdøren.

Bildet har også en veldig tydelig stripet element i form av søppeldunken. Men her går stripene feil vei. Den skriker om oppmerksomhet, men passer ikke så godt med resten.

Som et benkeforslag vil jeg derfor foreslå en versjon der du kutter vekk søppelbøtten. I V1 vil det gi mye sterkere kobling mellom stripene på buksene og fotgjengerfeltet siden alle linjene i bildet går vannrett. Samsvaret mellom fargen på buksene og bussen blir også tydeligere.

I V2 får du samme effekt, men som en bonus får du også rødt hus oppe i hjørnet som passer fint til hjelmen.

Men må ikke glemme å nevne at jeg synes at bildet er et skikkelig blinkskudd :)

Tusen takk alle tre! Ja, jeg var nesten overrasket over at ingen klagde på søppelbøtta tidligere, den er fryktelig irriterende. Benkeforslaget skal prøves, det kan løse søppelkasseproblemet, og kanskje er det ikke så farlig om den røde mannen i vinduet blir borte. Men først må jeg oppdatere ferdig lightroom til nyeste versjon...

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...