Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Fjell

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Majestetisk. Blåtoner mot hvitt er generelt veldig fint. Liker hvordan bildet er delt opp av de taggete toppene mot det blå.

Jeg leste en gang om en fotograf som ble veldig populær fordi han var så flink til å ha rene flater (husker dessverre ikke navnet), slik som det blå her. Magasiner likte det så godt for å legge tekst på.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fantastisk skue ,disse snøkledde fjellene mot den blå himmelen.

Hvorfor reise utenlands når man kan oppleve dette her hjemme.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei, Pentaxen.

Fjellpartiene i Lofoten / Vesterålen hører til de eldste i landet, med en alder på omkring 650 mill. år.

Men de ser "livsfriske" ut, med hvite, taggete tinder som streber oppover, og bildet, med den intense blå himmelen som bakteppe mot de snødekkede fjellformasjonene, er betagende vakkert ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for hyggelige kommentarer og innspill:-) Setter pris på det.

Ang. Hvor mye himmel de bør være, så har jeg med hensikt la den ta stor plass. Uten og virke egenrådig, så synes jeg den lager en fin bakgrunn med en flott blåfarge mot det hvite og sorte i fjellene. Og så er det jo slik jeg ser det.....

@Albert, så må jeg gi honør igjen for tilleggsopplysninger. Nå er ikke jeg så gammel at jeg husker de steg opp av havet, selv om en føler seg så gammel innimellom......

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Mektige fjell. Et bilde som jeg tror også hadde vært knall i S/V

Har lekt litt med s/hv versjoner på fjellbildene i serien, men ble ikke helt fornøyd. Ser absolutt at det kan gjøre seg. Mulig det kommer noe senere.....må bare finne rette fjellene:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...