Cls88 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Skattejakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei, Cls88. Ja, dette ser riktig koselig ut, - å gå på oppdagelsesferd i fjæra kan være spennende både for store og små Bildet har meget god skarphet og er godt eksponert, og det gjør seg godt i s/h ! Hadde jeg kunnet velge, ville jeg nok likevel foretrukket å se et slikt bilde i farger M v h Albert. Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Hei, Cls88. Ja, dette ser riktig koselig ut, - å gå på oppdagelsesferd i fjæra kan være spennende både for store og små Bildet har meget god skarphet og er godt eksponert, og det gjør seg godt i s/h ! Hadde jeg kunnet velge, ville jeg nok likevel foretrukket å se et slikt bilde i farger M v h Albert. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja det kan være gøy med skattejakt for både store og små spesielt for mammaen med kamaret:) har lagt ut en farge versjon også nå Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Flott bilde på nysgjerrighet, som gjorde seg best i farger:-) Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Flott bilde på nysgjerrighet, som gjorde seg best i farger:-) Takk for tilbakemelding:) klarte ikke heilt og besteme meg om jeg likte best s/v eller farge:) Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Morsomt situasjonsbilde. Synes også at fargeversjonen er best. Det passer i mine øyne best til stemningen i bildet, og det skiller bedre mellom motiv og bakgrunn. Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Morsomt situasjonsbilde. Synes også at fargeversjonen er best. Det passer i mine øyne best til stemningen i bildet, og det skiller bedre mellom motiv og bakgrunn. Takk for hyggelig tilbakemelding:) ja jeg ser det det er bedre i farge jo mer jeg ser på bildene og sammenligner de:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg