Roar Kneppen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Rubicon Marina Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 V3 likte jeg. Mastene mot skyene. Rent og pent utsnitt og de gjentagende formene er stilige. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det er ikke noe å si på noen av versjonene, så da er det bare å velge, og jeg holder en liten knapp på V2. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Ein fin måte å skildre eit miljø på-likte bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 "Overfylte" marinaer for store yachter og seilbåter har lett for å virke uoversiktlige, men det er sannsynligvis et forståelig system for de "innvidde". Det ser ut til å være "tett trafikk" og "liv og røre" på Rubicon Marina, etter bildene dine å dømme, og det er vel en rekke turister som tar turen dit for å studere rikmannsfarkostene på nært hold ? Det er interessante bilder alle tre, men i likhet med Ragnar, ville jeg nok valgt V2 ! M v h Albert. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Fin serie, der bildene utfyller hverandre og "spiller hverandre gode". Tror derfor det er mer interessant å se disse som en serie, enn enkeltvis. Fint at du varierer både teknikk og sjanger i serien, det opprettholder oppmerksomheten og er et godt triks når man skal presentere en serie med bilder. Skulle jeg bare velge ut et bilde, må det bli V3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg