Fredrik N. Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 tovatnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Universalklister funka som ei kule! Flott bilde av en våtsam laurdag...antar jeg. Fin komp. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Men det er da tegn i bildet på at det går mot vår. Fint komponert. Tror jeg går for det svarthvite denne gang. Spør meg ikke hvorfor. Det bare er sånn. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 I formen likner det på mitt bilde av snø og fjell fra 28. mars og da må det jo være bra ! (Det siste bare tull fra min side) Fint bilde, og her foretrekker jeg faktisk s/h varianten. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Takk! Var ikke vått når jeg passerte 1000 moh, Helene, brukte smørefri-skia, det funka helt supert.. Svarthvitt-bildet likte jeg best sjøl også, da det gjenspeiler sånn denne dagen var. Takk til Roar og Ragnar, også. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Meget severdig. Fint utført. Liker V1 best. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Takk til deg også, Rolf! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Snø er ikke noe for meg men på bilder gjør den seg godt slik som på dette bildet. Dette er et flott bilde med fin comp. fine vinterfarger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Takk for hyggelig tilbakemelding, Torbjørn! Selv synes jeg snø er fint på fjellet, men nede i lavlandet der jeg dagligdags ferdes, er det godt slippe.. mvh Fredrik Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det ble helt forskjellig stemning i disse to versjonene. Fargebildet er lyst og vårlig. Det spiller på den fine kontrasten mellom den kalde blåfargen på vinterfjellet og de varme jordfargene. Så det blir både kontrast mellom farger og sesonger. Det sort-hvite bildet derimot er litt dunkelt og "flatt" i kontrasten. Det sender tankene mer i retning av en kald vinterkveld. Personlig likte jeg V1 best, men sikkert bare fordi jeg er i modus for vår og varme Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Hyggelig at du likte bildet, Mikael! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg