Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ta vare... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei, Alec. Dette bildet setter meg helt i villrede, - jeg greier ikke å avgjøre om det er tatt ute eller inne, men jeg gjetter på det siste ! Godt sett og flott " fanget" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei Alec! Artig bilde, tenkte kanskje jeg skulle få et glimt av deg i vinduet, men det har du visst unngått.. likte mixmaxen her, mye å studere og fundere på. Bildet holdes sammen av dama midt i bildet. Tøft! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Tøff speiling. Likte sort-hvitt best. Fargeversjonen har veldig mange elementer av forskjellig farge som gir et noe rotete uttrykk. Fint med damen i midten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert og Helene !! Må nok skuffe deg Albert , det var tatt utenfra på gaten. Og jeg forsøker å unngå å bli med på bildene , det er oftest best uten fotografen medvirkende. Kun hvis det er en bevisst selfie. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Tøff speiling. Likte sort-hvitt best. Fargeversjonen har veldig mange elementer av forskjellig farge som gir et noe rotete uttrykk. Fint med damen i midten Hei Mikael ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Jeg liker også s/hv versjonen best , dette fordi jeg mener at ofte så tar farger bort oppmerksomheten fra det egentlige motivet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg