mariagrumheden Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Hei! jeg er en jente som startet på p-piller for 14 dager siden. Jeg har nå hatt mensen i 14 dager, og har store smerter. Lurer på om dette er normalt? Har bestillt legetime, men får ikke før lenge... håper noen kan hjelpe Endret 21. april 2015 av mariagrumheden Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Sjekket her ? http://www.klara-klok.no Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei! jeg er en jente som startet på p-piller for 104 dager siden. Jeg har nå hatt mensen i 14 dager, og har store smerter. Lurer på om dette er normalt? Har bestillt legetime, men får ikke før lenge... håper noen kan hjelpe Har du store smerter forlanger du time på dagen. 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hvilke p-piller bruker du? Har du opplevd noe lignende tidligere? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg vil si at du bruker feil merke på p-pillene. De du går på reagerer du ikke bra på, så prøv noe helt annet. Lenke til kommentar
mariagrumheden Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Hvilke p-piller bruker du? Har du opplevd noe lignende tidligere? Lenke til kommentar
mariagrumheden Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Jeg bruker loette! Jeg har alltid bare hatt mensen i ca 4 dager og aldri blødd så mye jeg gjør nå. Jeg har hatt en del smerter før, men ikke kvalme og ikke i så stor grad som nå.... Lenke til kommentar
mariagrumheden Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Hei! jeg er en jente som startet på p-piller for 104 dager siden. Jeg har nå hatt mensen i 14 dager, og har store smerter. Lurer på om dette er normalt? Har bestillt legetime, men får ikke før lenge... håper noen kan hjelpe Har du store smerter forlanger du time på dagen. Lenke til kommentar
mariagrumheden Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Jeg har prøvd, men legesenteret her er så dårlig!! Det er ventetid på over en time, og legene sender deg bare ut igjen med beskjeden at du skal ta det med ro i en uke... Lenke til kommentar
mariagrumheden Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Sjekket her ? http://www.klara-klok.no Lenke til kommentar
mariagrumheden Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Ja, men er så lang vente tid så har ikke fått svar Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Du er neppe den eneste som har eller har hatt plager som denne. Hvis du søker litt finner du nok noen med lignende eller samme problemet, og da slipper du å vente en uke på svar. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Loette er dårlig på sånt. Du burde prøve Microgynon, det hjalp meg noe enormt med mensensmerter, hadde omtrent ikke mensen eller tilhørende smerter på to år. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Det er nok veldig individuelt hva som fungerer. Jeg begynte med Microgynon, men det fungerte overhodet ikke for min del. Bruker Cerazette nå, og det funker fjell for meg. Snakk med legen din eller helsesøsteren. Viktigste er at du finner det riktige for deg, og det er en grunn til at det er så mange forskjellige P-piller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå