Skaptrollet Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 PCen min: P4 2.533ghz 1024mb ddr366 <-- elns pga ikke overklokket cpu osv.. Radeon 9800pro med cat 3.6 (har prøvd alt fra omega til de andre catalyst driverene) ikke noe mer som er relevant vel? kjører windows xp og har nyeste drivere til diverse komponenter. med alt på max detaljer så går spillet noenlunde glatt helt til lightsaber treffer vegg eller en fiende eller noe i det hele tatt. treffer den veggen får jeg 0.1 fps og treffer den en annen lightsaber står den stille i 1sek helt til jeg har "snudd" meg. det samme skjer hvis jeg tar en fiende med lightsaber. selv med alle detlajer på minimum og off så skjer det samme. jeg vet om flere som har samme problem og det må da være noe som er galt? er ikke så morsomt å spille når det hakker hvis du bruker det eneste tøffe våpenet! noen som har en løsning eller vet hva som kanskje kan være problemet? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg sitter på skolen akkurat nå, så jeg har ikke muligheten til å sjekke de nøyaktige innstillingene du skal skru av, så jeg håper du forstår hvilke jeg sikter til. Du skal skru av noe med lightdrawing/mapping eller noe slikt under graphics. I tillegg så burde du skru av force feedback under joystick/pad siden det skapte noen problemer i noen tilfeller med enkelte hardware. (Husker ikke nøyaktig hva) Hvis du ikke skulle forstå hva jeg mener kan du jo skru av ALT på graphics som har med extra effekter å gjøre eller sjekke lucasarts forumet hvor jeg fant løsningen selv når jeg plagdes med dette. (Eller vente på at noen andre poster et mer nøyaktig svar = Lykke til! Mvh, Bamsefar Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 det som fikset problemet var å skru av force feedback under mouse/joystick ! nå kjører jeg med 1280*1024 med alt på max glatt Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Flott at du fikk det til. Er ikke så enkelt å huske akkurat hva det var når man ikke har spilt det på lenge eller sitter foran en pc med spillet installert på. Syns jeg husker det var noe annet man burde skru av, men så lenge du ikke har andre problemer så er ikke det så viktig. Nyt spillet, det er utrolig bra :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå