sinnaelgen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Finnes det en oversikt over hvem som ignorer meg ? Her er poenget at det ikke er noe særlig å svar med innlegg som blir ignorert Da ønsker man seg en oversikt Endret 20. april 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tror helt ærlig at det ikke kan eksitere en oversikt over det. Brukere ønsker vel ikke å risikere å bli hengt ut fordi de har ignorert noen. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg tenkte akkurat at det hadde vært litt morsomt å se på profilen til en bruker hvor mange (ikke nødvendigvis hvem) som ignorerte vedkommende. Men kan sikkert føre til mer vondt enn godt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Så det å vite hvilke innlegg man ikke skal svare på bare vil føre noe negativt med seg ? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Nei, og det skrev jeg heller ikke. Jeg skrev at det kan føre til negative hendelser hvor de som ignorerer brukere blir eksponert pga. det. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Så det å vite hvilke innlegg man ikke skal svare på bare vil føre noe negativt med seg ? Ikke gidd å bry deg om hvem som eventuelt kan ha ignorert deg. Alle andre vil kunne lese svarene dine og få nytte av dem uansett. Endret 22. april 2015 av frohmage Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 poenget var å unngå innlegg ingen svarer på , fordi den man spør/svarer har ignorert meg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Skjønner problemstillingen og forstår at det kan medføre en del tid kastet bort hvis man siterer en person som har ignorert deg, men jeg tror ikke det lar seg gjøre uten å trå på andre. En eller annen gang vil noen slenge ut en enkel bemerkning som: "Han gidder jeg ikke høre på, han har ignorert meg" og det kan føre til mulige uønskede situasjoner. Kanskje tar jeg feil, men sånn tenker nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå