Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bør jeg fortsette med Tele*or ADSL

Anbefalte innlegg

OK, her er mitt dilemma(eller problem...alt etter hva du selv kaller det)

Jeg skaffet meg , sent i juni , ADSL fra telenor.

Dette var den pakken med 10gig begrensing og 704/128 hastighet.

Ca 1 mnd. senere dro jeg til madla (dvs. militæret) og jeg er ikke ferdig før juli neste år.

Jeg , eller rettere sagt de hjemme, er avhenging av internett, og helst ikke en 56k modem løsning(er lei av å vente opptil ca 20 sek. for å få vite at jeg muligenser blitt oppkoblet, og i tillegg bare får maks 46.6 oppkoblingdhastighet når jeg er på nett).

Så kommer 1000 kr spørsmålet:

Hva burde jeg gjøre?

Prøvde forresten å finne fram en mail jeg kunne spørre og grave om hos telenor sine nett sider...men det endte til slutt med [email protected] hørtes ut som en logisk adresse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte visst å si at det er jeg som betaler linja(og med 111 kr dagen "in the navy"...så får jeg enda mer vondt i hodet når jeg tenker på det.)

Og det vil alltid være jeg som betaler for linja, fordi det er jeg som bruker det mest(...unntatt nå da)

Lenke til kommentar

Har du bindingstid? Hvis ikke, si opp eller frys abonementet. Hvis du har det; regn ut om det koster deg mer å si opp enn å betale til du dimmer. Hvis ikke, si opp eller frys abonementet.

Dette er ganske enkel matematikk, er det ikke?

(Og naturligvis må jeg jo også spørre: Hva i svarte h* fikk deg til å velge Telenor???)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...