Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Gjevilvatnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Var også i Storlidalen i helgen, men gikk nordover, og på lørdag var det guffent vær, så bildet ditt ble tatt søndag antar jeg. Flott bilde og kjente trakter for meg! mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Også så dypt landskap da...... Flott du leverer bilder rettet av kamera:-) Bruker av og til aaaalt for mye tid i redigerings boden, og burde kanskje bruke mer tid på fotogaferingsprosessen (puh, ble laaangt ord...) Flott landskap som du har foreviget i en fin komp. Flott blåfarge! (selv om jeg liker rød bedre, YNWA) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hei, Helene. Ja, - et nydelig landskap, og et flott bilde, - ikke minst med tanke på at det er "rett fra kameraet" ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Et flott landskap, et flott bilde men snø på denne tiden av året er vel litt drøyt. Jeg hater snø!!! Bildet har en fin beskjæring, fine vinterfarger, til å være et rett ut av kamerabilde synes jeg at skarpheten er god. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Vakkert landskap hvor særlig skyformasjonene kommer godt fram. Harmoniske farger i hele bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Snødekte fjell og vidder i pent vær er jo vakkert, og du formidler det på en meget tiltalende måte....men jeg er slett ikke lei meg for at det er vår i lavlandet nå Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Var også i Storlidalen i helgen, men gikk nordover, og på lørdag var det guffent vær, så bildet ditt ble tatt søndag antar jeg. Flott bilde og kjente trakter for meg! mvh Fredrik Vi var på jentefest på ei hytte nesten innerst i dalen, litt før enden på vegen. Lørdagen var guffen ja, da gikk vi inn til midt på Tovatna, men ble våte og kalde og gikk hjem igjen til badstu og snøbading. Bildet er tatt på søndag ja. Det irriterer meg at jeg ikke så det gule og blå huset du la ut et bilde av! Kanskje vi så hverandre uten å vite det da? Hihi! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Også så dypt landskap da...... Flott du leverer bilder rettet av kamera:-) Bruker av og til aaaalt for mye tid i redigerings boden, og burde kanskje bruke mer tid på fotogaferingsprosessen (puh, ble laaangt ord...) Flott landskap som du har foreviget i en fin komp. Flott blåfarge! (selv om jeg liker rød bedre, YNWA) Takk for kommentar Pentaxen, jeg liker helst at ting blir ordentlig første gangen jeg. Liker ikke å fikse/reparere på ting hvis det ikke er nødvendig. Hva er det du redigerer da? Du vil jo ikke kutte i bildene dine engang... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Hei, Helene. Ja, - et nydelig landskap, og et flott bilde, - ikke minst med tanke på at det er "rett fra kameraet" ! M v h Albert. Thank youuuu Albert! Det er jo ikke så vanskelig å ta bilder av landskap....de står i det minste i ro lenge nok... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Et flott landskap, et flott bilde men snø på denne tiden av året er vel litt drøyt. Jeg hater snø!!! Bildet har en fin beskjæring, fine vinterfarger, til å være et rett ut av kamerabilde synes jeg at skarpheten er god. Mvh Torbjørn Hei Torbjørn! Det er litt annerledes med snø på denne tiden, det er liksom ikke vinter...en kjenner varmen fra sola i fjeset og man går med oppbretta ermer...det er godt det! Hyggelig at du likte bildet da! Så du gravemaskina? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Også så dypt landskap da...... Flott du leverer bilder rettet av kamera:-) Bruker av og til aaaalt for mye tid i redigerings boden, og burde kanskje bruke mer tid på fotogaferingsprosessen (puh, ble laaangt ord...) Flott landskap som du har foreviget i en fin komp. Flott blåfarge! (selv om jeg liker rød bedre, YNWA) Takk for kommentar Pentaxen, jeg liker helst at ting blir ordentlig første gangen jeg. Liker ikke å fikse/reparere på ting hvis det ikke er nødvendig. Hva er det du redigerer da? Du vil jo ikke kutte i bildene dine engang... Tar jo i RAW formatet, så jeg må jo fremkalle....... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Vakkert landskap hvor særlig skyformasjonene kommer godt fram. Harmoniske farger i hele bildet. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Jeg også likte godt fargepaletten her, ble et liten ekstra toutch med isen på vatnet, Hyggelig når du stikker innom og kommenterer. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Også så dypt landskap da...... Flott du leverer bilder rettet av kamera:-) Bruker av og til aaaalt for mye tid i redigerings boden, og burde kanskje bruke mer tid på fotogaferingsprosessen (puh, ble laaangt ord...) Flott landskap som du har foreviget i en fin komp. Flott blåfarge! (selv om jeg liker rød bedre, YNWA) Takk for kommentar Pentaxen, jeg liker helst at ting blir ordentlig første gangen jeg. Liker ikke å fikse/reparere på ting hvis det ikke er nødvendig. Hva er det du redigerer da? Du vil jo ikke kutte i bildene dine engang... Tar jo i RAW formatet, så jeg må jo fremkalle....... Å, sånn ja. Gjør du det alltid da? Jeg gjør ikke det, for jeg har ikke noe å redigere dem på...enda. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Snødekte fjell og vidder i pent vær er jo vakkert, og du formidler det på en meget tiltalende måte....men jeg er slett ikke lei meg for at det er vår i lavlandet nå Mvh. Rolf Tusen takk for hyggelig kommentar! Jeg er heller ikke lei meg for at det er vår. Tok hvitveisbilder i dag utafor fabrikken der jeg jobber...flotte! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Også så dypt landskap da...... Flott du leverer bilder rettet av kamera:-) Bruker av og til aaaalt for mye tid i redigerings boden, og burde kanskje bruke mer tid på fotogaferingsprosessen (puh, ble laaangt ord...) Flott landskap som du har foreviget i en fin komp. Flott blåfarge! (selv om jeg liker rød bedre, YNWA) Takk for kommentar Pentaxen, jeg liker helst at ting blir ordentlig første gangen jeg. Liker ikke å fikse/reparere på ting hvis det ikke er nødvendig. Hva er det du redigerer da? Du vil jo ikke kutte i bildene dine engang...Tar jo i RAW formatet, så jeg må jo fremkalle.......Å, sånn ja. Gjør du det alltid da? Jeg gjør ikke det, for jeg har ikke noe å redigere dem på...enda. Tar alle bilder i RAW + JPEG. Egentlig så er JPEG´ene på K-3 så gode at jeg burde bruke dem, men så er det det lille ekstra jeg kan dra ut av RAW. Særlig på gatefoto..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Vakkert snødekt vinterlandskap , dette må jo være enhver skientusiasts våte (frosne) drøm. mvh Alec Lenke til kommentar
repsi Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Flott motiv. En anelse for mørkt, men for all del. Utrolig vakkert landskap! 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Var også i Storlidalen i helgen, men gikk nordover, og på lørdag var det guffent vær, så bildet ditt ble tatt søndag antar jeg. Flott bilde og kjente trakter for meg! mvh Fredrik Vi var på jentefest på ei hytte nesten innerst i dalen, litt før enden på vegen. Lørdagen var guffen ja, da gikk vi inn til midt på Tovatna, men ble våte og kalde og gikk hjem igjen til badstu og snøbading. Bildet er tatt på søndag ja. Det irriterer meg at jeg ikke så det gule og blå huset du la ut et bilde av! Kanskje vi så hverandre uten å vite det da? Hihi! Hi,hi, jeg gikk forbi Tovatna på lørdag, jeg også! Men det var tidlig på dagen, så hvis dere var på jentefest var dere sikkert i stått opp 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Var også i Storlidalen i helgen, men gikk nordover, og på lørdag var det guffent vær, så bildet ditt ble tatt søndag antar jeg. Flott bilde og kjente trakter for meg! mvh Fredrik Vi var på jentefest på ei hytte nesten innerst i dalen, litt før enden på vegen. Lørdagen var guffen ja, da gikk vi inn til midt på Tovatna, men ble våte og kalde og gikk hjem igjen til badstu og snøbading. Bildet er tatt på søndag ja. Det irriterer meg at jeg ikke så det gule og blå huset du la ut et bilde av! Kanskje vi så hverandre uten å vite det da? Hihi! Hi,hi, jeg gikk forbi Tovatna på lørdag, jeg også! Men det var tidlig på dagen, så hvis dere var på jentefest var dere sikkert i stått opp Du var nok tilbake før vi var ferdige med frokosten tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg