Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Noen som kjenner til en butikk i Norge som fører Fanatec ratt og pedaler? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Fanatec® products are developed in Germany, produced in Asia and are sold globally in our Fanatec® online web shop. We develop controllers, racing wheels, pedals, cockpits and connecting accessories for the most important playing consoles and PCs around today. Tror de bare selger online. http://www.fanatec.com/eu-en/about-us.html Endret 20. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Bamerbalme Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg kjøpte et Fanatec GT3 ratt og pedaler for et par år tilbake. Da måtte jeg iallfall bestille direkte fra nettsiden deres. Fanatec.com tror jeg. Var utrolig fornøyd med det, men det var dyrt. Mener å huske det kom på rundt 350 euro pluss frakt med stativ og et par andre småting. Hvis du ikke skal bruke det til både pc,Xbox og playstation tror jeg logitech g27 Gjør samme nytten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå