Nordstrand Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg lurer på om det finnes en type beskyttelsesboks som man kan sette en nettverksskriver inni. Slik at papirerne med utskriften kommer ut i en ende, og boksen er låsbar. Vi trenger noe slikt for at en nettskriver skal vare lenger blant elevene på skolen. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Få laget en på bestilling, aluminium og plekksiglass. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei velkommen til forumet. Jeg vet ikke om noe slikt finnes for skrivere, men jeg har sett noe liknende for PC-kabinetter. Hvor du kan få takk i noe slikt anner jeg ikke, med mindre du eller noen andre på skolen lagger det selv. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 gå til en blikkenslager med printern og få han til å mekke noe (sveise og slikt, det kan hende du kan gå på en vgs og få noen som har peil der til å gjøre jobben billig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå