Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan foretrekker du at underlivet ser ut hos kvinner?

Anbefalte innlegg

Spør av ren nysgjerrighet :-) Og dette har vært en del i media i det siste, så hadde vært gøy og hørt deres mening.

Hvordan underliv foretrekker dere menn? Og hvordan ser deres jenter ut?

Har selv en ganske liten klitoris og små kjønnslepper.

Husk: Alle ser er forskjellige ut der nede også, og vi foretrekker ulike ting. Så respekter andres meninger her.

Anonymous poster hash: 4408c...292
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt greit med hår der nede , helt greit at man barberer , variasjon er tingen.

Store eller små kjønnslepper spiller ikke så stor rolle for meg , faktisk så er funksjonen viktigere (selvsagt har man store problemer der nede rent estetisk som vorter , hårete føflekker osv så kan man gjøre noe ) for meg og da er det greit at kvinnen tar vare på kjønnsorganet sitt ved å "trene litt" muskulaturen der nede. 

Ting som trekker opp (oppsummert) :

*God hygiene.

*At man med jevne mellomrom i et forhold steller litt der nede og overrasker partneren sin (som sagt variasjon er tingen).

*At man er "trang" nedentil og at man holder det ved like ved å bruke muskulaturen sin.

Lenke til kommentar

Stemmer i at det er primært god hygiene som er å foretrekke, ellers så skal hun få være slik hun er skapt og slik hun vil. Men om man kan velge så foretrekker jeg mindre hår enn mye hår. Men det er ikke en avgjørende faktor for meg, så lenge hun trives med seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så blankt og hårlaust som som det går ann å få blitt, og så helst litt til.

For å utfylle bildet tillater jeg meg å påpeke at denne personen skriver i en annen tråd at han er hebefil og ønsker å være venn med en jente på 10. Så da er det ikke rart om det skal være hårløst... Det er ikke sikkert dette er representativt. Anonymous poster hash: d8ace...c10
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...