AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Spør av ren nysgjerrighet :-) Og dette har vært en del i media i det siste, så hadde vært gøy og hørt deres mening. Hvordan underliv foretrekker dere menn? Og hvordan ser deres jenter ut? Har selv en ganske liten klitoris og små kjønnslepper. Husk: Alle ser er forskjellige ut der nede også, og vi foretrekker ulike ting. Så respekter andres meninger her. Anonymous poster hash: 4408c...292 Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Så blankt og hårlaust som som det går ann å få blitt, og så helst litt til. Bør være en middels stor klitoris slik at man har noe å leike med, men små lepper er bare bra. 1 Lenke til kommentar
overkok Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg foretrekker litt hår (3mm), gjerne en stripe om jenta er brunette eller mørk. Glattbarbert har aldri appelert til meg, jeg syns det blir alt for teenage-aktig! Når man først skal ha sex skal det synes at det er en kvinne 2 Lenke til kommentar
stinesnupp Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Anbefaler dere å se på denne linken så får dere sett forskjellige vanlige varianter, http://www.greatwallofvagina.co.uk/great-wall-vagina-panels Området mitt er ganske lite. Liten klitoris og små indre og ytre kjønnslepper. Så foretrekker jeg å være glattbarbert. Endret 20. april 2015 av stinesnupp Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Driter loddrett i det så lenge det er rent, fritt for kjønnssykdommer og jeg ikke får hår i munnen. 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Foretrekker at hun har litt fett der nede.Hår eller ikke; ja takk begge deler. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det bryr jeg meg ikke noe om, for å være ærlig. Jeg har aldri sett en jeg synes var stygg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Helt greit med hår der nede , helt greit at man barberer , variasjon er tingen. Store eller små kjønnslepper spiller ikke så stor rolle for meg , faktisk så er funksjonen viktigere (selvsagt har man store problemer der nede rent estetisk som vorter , hårete føflekker osv så kan man gjøre noe ) for meg og da er det greit at kvinnen tar vare på kjønnsorganet sitt ved å "trene litt" muskulaturen der nede. Ting som trekker opp (oppsummert) : *God hygiene. *At man med jevne mellomrom i et forhold steller litt der nede og overrasker partneren sin (som sagt variasjon er tingen). *At man er "trang" nedentil og at man holder det ved like ved å bruke muskulaturen sin. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Stemmer i at det er primært god hygiene som er å foretrekke, ellers så skal hun få være slik hun er skapt og slik hun vil. Men om man kan velge så foretrekker jeg mindre hår enn mye hår. Men det er ikke en avgjørende faktor for meg, så lenge hun trives med seg selv. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 "Trang" er relativt da.... Angående utseende så kan jeg ikke si at jeg har noen veldige preferanser. Så lenge det ikke er for ekstremt den ene eller andre veien så funker det. (Fra "innie" til biffgardiner). 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Så blankt og hårlaust som som det går ann å få blitt, og så helst litt til.For å utfylle bildet tillater jeg meg å påpeke at denne personen skriver i en annen tråd at han er hebefil og ønsker å være venn med en jente på 10. Så da er det ikke rart om det skal være hårløst... Det er ikke sikkert dette er representativt. Anonymous poster hash: d8ace...c10 3 Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Mulig jeg bør snekre en signatur da, som en disclaimer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg