*F* Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) HP Service Manager Jeg holder på å lage et lite script til å åpne saker direkte i HP Service Manager (Web) Til nå har jeg følgende: Incedent: IM ht*ps: // sx.x.no/sm/index.do?ctx=docEngine&file=probsummary&query=number%3D%22$input%22&action=&title=Incident%20$input Interaction: SD ht*ps: // x.x.no/sm/index.do?ctx=docEngine&file=incidents&query=incident.id=%22$input%22&action=&title=Interaction%20;$input Change: C ht*ps: // x.x.no/sm/index.do?ctx=docEngine&file=cm3r&query=number%3D%22$input%22&action= Problem: PM ht*ps: // x.x.no/sm/index.do?ctx=docEngine&file=rootcause&query=id%3D%22$input%22&action=&title=Update%20Problem%20$input Disse linkene har jeg kommet frem til etter en del googling, men er enda noen vesentlige linker jeg ikke har greid å skaffe. Knowledge artikler, og gjerne CI-er. Noen som har skjenskap til hva adressen kan være her? EDIT: $input er NUMMER om noen skulle så tvil om det Endret 20. april 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå