Rolf Kristensen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Rent Gull... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Synest du greide det rett så fint jeg! staslig kjerre! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Stilig bil, godt fotografert under vanskelige forhold. Ofte er det vanskelig både med lys og "forstyrrende" mennesker på slike messer/utstillinger. Usedvanlig lav bakkeklaring ser jeg, og bilen er slik den fremstår neppe kjøreklar. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Denne bilen har noen klart og ødelagt i og med det er satt på felger som ikke tilhører denne bilen. Få av disse felgene og sett på de originale så blir bilen virkelig pen å se til. Ser ut til at bilen også er senket. Det er absolutt ingenting å si på bildet, det har en fin beskjæring, fine bakgrunnsfarger som kler bilen godt og bildet har en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hei, Rolf. Det kan være en utfordring å få tatt gode bilder på en utstilling som denne, der flest mulig utstillere skal dele en begrenset plass. Med tanke på omstendighetene rundt en slik utstilling, synes jeg at du har tatt et svært bra bilde, - skarpt / godt eksponert, fint utsnitt, behagelige farger og godt lys ! M v h Albert. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Passende "farge" til denne--stili Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg