Delvis Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Eneste jeg savnet i testen er hvordan videopptak er. Tror dette kan være mobilen for meg. Lurte på kjøpe Sony Z3. men hvorfor bruke 5000 på en mobil når du kan få denne til 1500. Etter et par tre år er en mobil avlegs likevel. Bruker mobil minimalt vil bare ha det viktigste man trenger. Og et ok camera og video. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Kanskje kjøpe denne for å erstatte Desire, snart 5 år gammel og starter å få dårlig batteri 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Kommer denne i dual-sim-versjon til Norge, og hvordan er den sett i forhold til den litt eldre Nokia Lumia 930, som man noen ganger får til under 2k på tilbud? Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Synes det er så mange flotte Windows-mobiler nå. Kamera, byggekvalitet, spesifikasjoner, pris, i det hele tatt. Synes også operativsystemet virker mye mer "velsmurt" kontra Android, akkurat som iOS. Jeg er heller ingen tung appbruker, men denne hele snapchat-sagaen forundrer meg. Kan de ha inngått en velbetalt avtale med en viss aktør i markedet for ikke å gi ut appen sin på WP? Det gir ingen mening at de bare skal la være å gidde... Og enn så lenge er det en av få grunner til at jeg ikke bytter til Microsoft. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Synes det er så mange flotte Windows-mobiler nå. Kamera, byggekvalitet, spesifikasjoner, pris, i det hele tatt. Synes også operativsystemet virker mye mer "velsmurt" kontra Android, akkurat som iOS. Jeg er heller ingen tung appbruker, men denne hele snapchat-sagaen forundrer meg. Kan de ha inngått en velbetalt avtale med en viss aktør i markedet for ikke å gi ut appen sin på WP? Det gir ingen mening at de bare skal la være å gidde... Og enn så lenge er det en av få grunner til at jeg ikke bytter til Microsoft. Personlig har ikke snapchat så mye å si fra eller til, det er massive hull i app-porteføljen på mange andre områder, noe som gjør det svært problematisk å benytte det som plattform. AtW Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Vet ikke hva "snapchat" er engang For min del bruker jeg bare kontantkort og et forbruk på ca 3 -500 kr årlig.Er en sånn tlf ok da? Data på mobil bruker jeg minimalt (kanskje 5 min i året) og apper har jeg aldri brukt, men greit kanskje å ha muligheten tilgjengelig. Men vil gjerne ha et brukbart kamera og video. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg liker å teste nye produkter, men som sagt så gjør den store mangelen på diverse apper det umulig for meg å bruke Windows som OS. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Vet ikke hva "snapchat" er engang For min del bruker jeg bare kontantkort og et forbruk på ca 3 -500 kr årlig. Er en sånn tlf ok da? Data på mobil bruker jeg minimalt (kanskje 5 min i året) og apper har jeg aldri brukt, men greit kanskje å ha muligheten tilgjengelig. Men vil gjerne ha et brukbart kamera og video. Hadde isåfall vurdert en billigere telefon. AtW Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Vet ikke hva "snapchat" er engang For min del bruker jeg bare kontantkort og et forbruk på ca 3 -500 kr årlig. Er en sånn tlf ok da? Data på mobil bruker jeg minimalt (kanskje 5 min i året) og apper har jeg aldri brukt, men greit kanskje å ha muligheten tilgjengelig. Men vil gjerne ha et brukbart kamera og video. Hadde isåfall vurdert en billigere telefon. AtW Får vel neppe en billigere mobil med så brukbart kamera og video. Begge deler er veldig bra på 640, også lyd. 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Eneste jeg savnet i testen er hvordan videopptak er. Tror dette kan være mobilen for meg. Lurte på kjøpe Sony Z3. men hvorfor bruke 5000 på en mobil når du kan få denne til 1500. Etter et par tre år er en mobil avlegs likevel. Bruker mobil minimalt vil bare ha det viktigste man trenger. Og et ok camera og video. Ligger nok flere på youtube. Synes selv at både kamera og video på 640 er veldig bra ? 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Ja så noen på youTube, ser bra ut Nei det er som du sier, med billigere tlf blir vel kamera også dårligere. Syns jo denne virker greit billig da. Selv om jeg ikke får så mye bruk på alt på den. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Finner vel ikke en billigere telefon med så gode specs. En "løp og kjøp" mobil hvis applikasjoner ikke betyr noe særlig, eller at den tilbyr akkurat det man trenger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Snapchat er for de som ikke klarer å sende bilder med mms. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Synd at de ligger så langt bak på app fronten. Ellers kunne jeg tenkt meg en win10 tlf etter hvert. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg savnet egentlig ikke noe annet enn Snapchat og iZettle, alt annet finnes det jo apper for. Jeg har app for banken min, billettapp for busselskapet mitt, flyselskapet mitt og NSB, Spotify, TuneIn, Flightradar24, Marine Traffic, Guitar Tuner, Endomondo og en haug med freshe spilltitler. HERE navigasjonsløsningen som følger med er også fantastisk bra og mye bedre enn det Google leverer ut av boksen. Hva mer trenger jeg? Har brukt WP siden 7.0 som tilleggstelefon, og siden 8.0 som hovedtelefon. Har vært innom både iPhone og flere Android-telefoner, og er ikke i tvil om hva jeg er mest fornøyd med. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg savnet egentlig ikke noe annet enn Snapchat og iZettle, alt annet finnes det jo apper for. Jeg har app for banken min, billettapp for busselskapet mitt, flyselskapet mitt og NSB, Spotify, TuneIn, Flightradar24, Marine Traffic, Guitar Tuner, Endomondo og en haug med freshe spilltitler. HERE navigasjonsløsningen som følger med er også fantastisk bra og mye bedre enn det Google leverer ut av boksen. Hva mer trenger jeg? Har brukt WP siden 7.0 som tilleggstelefon, og siden 8.0 som hovedtelefon. Har vært innom både iPhone og flere Android-telefoner, og er ikke i tvil om hva jeg er mest fornøyd med. Når du bruker sånt som feks Spotify på mobilen, blir ikke det veldig dyrt? Kunne godt tenkt meg det på mobil, men regner med at regningen da vil koste flesk. Tenker på hvor dyrt internett hjemme er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Finner vel ikke en billigere telefon med så gode specs. En "løp og kjøp" mobil hvis applikasjoner ikke betyr noe særlig, eller at den tilbyr akkurat det man trenger. Så er spørsmålet hva som er nytten av "gode specs" om man ikke bryr seg om applikasjoner, det er bakgrunnen for å foreslå en billigere telefon. AtW Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Finner vel ikke en billigere telefon med så gode specs. En "løp og kjøp" mobil hvis applikasjoner ikke betyr noe særlig, eller at den tilbyr akkurat det man trenger. Så er spørsmålet hva som er nytten av "gode specs" om man ikke bryr seg om applikasjoner, det er bakgrunnen for å foreslå en billigere telefon. AtW Hvis du vet om noen billigere mobil som har like bra kamera & video så si gjerne hvilken Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg savnet egentlig ikke noe annet enn Snapchat og iZettle, alt annet finnes det jo apper for. Jeg har app for banken min, billettapp for busselskapet mitt, flyselskapet mitt og NSB, Spotify, TuneIn, Flightradar24, Marine Traffic, Guitar Tuner, Endomondo og en haug med freshe spilltitler. HERE navigasjonsløsningen som følger med er også fantastisk bra og mye bedre enn det Google leverer ut av boksen. Hva mer trenger jeg? Har brukt WP siden 7.0 som tilleggstelefon, og siden 8.0 som hovedtelefon. Har vært innom både iPhone og flere Android-telefoner, og er ikke i tvil om hva jeg er mest fornøyd med. Når du bruker sånt som feks Spotify på mobilen, blir ikke det veldig dyrt? Kunne godt tenkt meg det på mobil, men regner med at regningen da vil koste flesk. Tenker på hvor dyrt internett hjemme er. Offline spillelister er heldigvis mulig. Ellers koster det fort litt ja. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Finner vel ikke en billigere telefon med så gode specs. En "løp og kjøp" mobil hvis applikasjoner ikke betyr noe særlig, eller at den tilbyr akkurat det man trenger. Så er spørsmålet hva som er nytten av "gode specs" om man ikke bryr seg om applikasjoner, det er bakgrunnen for å foreslå en billigere telefon. AtW Hvis du vet om noen billigere mobil som har like bra kamera & video så si gjerne hvilken Du må ha noe som har like bra kamera og video, uansett hvor mye du sparer på å gå ned i kvalitet på det? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg