Gå til innhold

Hjelp til kjøp/velge av stasjonær pc.

Anbefalte innlegg

Jeg skal bygge en stasjonær pc og jeg lurer på hvilken jeg bør velge. Jeg har satt sammen to stk. Vis det er noen deler jeg har glemt så bare si ifra.

Nr.1 https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/65941

Nr.2 https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/65935

Jeg spiller CSGO nå, men vet ikke hva jeg kommer til å spille i fremtiden. Pcen må greie å kjøre de fleste spill uten problemer. Jeg vet heller ikke om jeg kommer til å recorde noen videoer.

Jeg synes at Nr. 1 ser best ut, men jeg vet ikke. (Hvor mye fps kan jeg få på csgo på medium setting på csgo?)

Hva synes dere og hvilken burde jeg velge?

Bare kom med innspill eller tips og jeg takker på forhånd for tipsene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt jeg har å si er at du burde gå for GTX 970 på begge listene dine. Også er det 500kr å spare om du velger FX-8350 isteden for 8370 (forskjellen er 100Mhz lavere turbo boost).

De fleste her inne vil vel be deg gå for intel, men personlig synes jeg det er mye for pengene i en AMD Cpu også, og du vil nok bli fornøyd samme hva du velger.

Lenke til kommentar

Når har jeg anbefalt amd foran intel? Jeg sier at det er bare tøv å høre på alle som sier at det kun finnes ett alternativ når man faktisk får helt grei ytelse/pris om man velger AMD.

Skal du ha beste ytelse og er villig til å betale for det så er intel det eneste valget såklart.

Lenke til kommentar

Når har jeg anbefalt amd foran intel? Jeg sier at det er bare tøv å høre på alle som sier at det kun finnes ett alternativ når man faktisk får helt grei ytelse/pris om man velger AMD.

Skal du ha beste ytelse og er villig til å betale for det så er intel det eneste valget såklart.

Akkurat nå finnes det bare ett alternativ. Sist det var 2 alternativer, var når AMD 64 var best i gamledager.

I3 4330 til ca 1100kr yter nesten like bra som amd 8350 som koster ca 1500kr i Gta V f.eks. Det er liksom ikkje håp. 

Amd 9590 yter likt som i5 2500k som er EVIG gammel :p Dette er stock hastighet. Siden 9590 nesten er maxet med sine 4700mhz, så sier det seg selv at i5 2500k som greitt overklokkes til 5ghz gruser AMD sin "versting" cpu. Synn men sant  :confused: 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...