Joachim_F Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Yahoo vil lage den ultimate meldingsappen.De vil erstatte Snapchat, Skype og Merkaat med én app Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Y! messenger var vel også en av de som tidlig integrerte lyd- og videochatting i klienten sin, så enten oppfinner de det samme på nytt noen år etter de gav opp, eller så er dette same s different w, for en ny generasjon brukere... Jeg føler at med overgangen fra MSN-protokollene til monolittiske Skype, og tilsvarende med Google Talk til Hangouts, så har det blitt et hulrom i IM-markedet, spesielt for kryssklient-chatting. Men utenfor Hangouts og Facebook Messenger, er det nok vanskelig å rekruttere brukere i 2015. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Y! messenger var vel også en av de som tidlig integrerte lyd- og videochatting i klienten sin, så enten oppfinner de det samme på nytt noen år etter de gav opp, eller så er dette same s different w, for en ny generasjon brukere... Jeg føler at med overgangen fra MSN-protokollene til monolittiske Skype, og tilsvarende med Google Talk til Hangouts, så har det blitt et hulrom i IM-markedet, spesielt for kryssklient-chatting. Men utenfor Hangouts og Facebook Messenger, er det nok vanskelig å rekruttere brukere i 2015. Ja, jeg er litt enig, på mange måter har chat heller gått bakover enn framover. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg