Gå til innhold

På jakt etter hobby


VanceJoy

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 16 år som leter etter en hobby. Jeg begynner å bli lei av å sitte inne for det meste å se på netflix og spille dataspill, men jeg finner ingen hobby jeg har en spesiel interesse for.

 

Jeg liker å være aktiv, men jeg vil helst være kreativ. Synging, tegning osv hadde kanskje passet meg men jeg er ærlig talt naturlig dårlig i dette. :p Derfor har jeg tenkt på graffiti, jeg vil lage et verk med mening, noe jeg kan se på neste dag og tenke "Det der har jeg lagd". (Lagde en tråd om graffiti, bare gå på innleggene mine).

 

Jeg liker også fotball, men ikke noe helt for meg, kan være artig noen ganger på fritiden kanskje, men ikke noe jeg ville kalt en hobby.

 

Takker for svar på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med skyteklubb, fly, styrketrening, dans, kampsport, folding, mulighetene er mange, bare ikke gjør som meg, velg alle og ha 0 fritid. 

Styrketrening holder jeg på med allerede, men du kan ikke holde på med styrketrening så mye før du ødelegger musklene istedenfor å trene dem :p

Lenke til kommentar

Nå er kanskje jeg litt geeky, men jeg har alltid likt å fordrive tiden med lynsjakk, programmering og bøker. Spesielt når du programmerer får du følelsen av å skape noe unikt

Vill også stille meg bak programmering, jeg får utrolig god følelse etter å ha laget noe som fungerer. Det er også fremtidsrettet ift arbeid!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hva med Lego? Da har du jo store muligheter til å bruke kreativiteten din :) Bor du Drammen/Oslo området og du synes det kan være interessant skal brikkelauget ha en utstilling på Solberg Sport og Kultursenter søndag 26.04 klokken 11-16.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

 

 

Nå er kanskje jeg litt geeky, men jeg har alltid likt å fordrive tiden med lynsjakk, programmering og bøker. Spesielt når du programmerer får du følelsen av å skape noe unikt

Vill også stille meg bak programmering, jeg får utrolig god følelse etter å ha laget noe som fungerer. Det er også fremtidsrettet ift arbeid!

 

Programmering har jeg en god del erfaring med, men ikke noe for meg egentlig. Er ikke noe jeg liker å gjøre, var bare noe jeg holdt på med en stund for å fordrive tiden og lære meg noe nytt.

 

Hadde sikkert vært gøy men.. ja, hvordan skal jeg ordlegge det? Altså, seksual undervisning trenger jeg ikke, asylmottak finnes heller ikke i byen og tror det nærmeste er 2 og en halv time unna eller noe sånt. Venner og sosialt liv har jeg og, det er mer det at jeg trenger en hobby for meg selv, egentlig. :p

Lenke til kommentar

Hva med Lego? Da har du jo store muligheter til å bruke kreativiteten din :) Bor du Drammen/Oslo området og du synes det kan være interessant skal brikkelauget ha en utstilling på Solberg Sport og Kultursenter søndag 26.04 klokken 11-16.

Hehe, vokste fra det for en god stund siden :p DYRT ER DET OG!!!

 

Edit: Jeg vet jeg høres ganske vanskelig ut nå og det kan kanskje se ut som jeg prøver å være vanskelig og, men jeg blir gal om jeg har enten for mye å gjøre (skole og annet arbeid jeg ikke egentlig liker å gjøre, være med venner 2 uker på rad osv) eller for lite å gjøre, altså sitte inne og kjede meg og spille spill, se film, osv. 

Endret av VanceJoy
Lenke til kommentar

Hva med Arduino? :p

Som jeg sa, kanskje noe med aktivitet eller kreativitet. Jeg synes ikke arduino faller innenfor noen av kategoriene. Jeg vil helst ha noe jeg kan gjøre stort sett hver dag/natt whatever. Jeg står fortsatt fast på at graffiti høres ut som noe for meg, men er flere hindringer der dessverre. :p (Sjekk andre post om graffiti om du er nysgjerrig på hvilke hindringer og sånn).

 

Edit: Før noen sier "gitar, trompet, trommer" osv så, meh..

Endret av VanceJoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...