Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Nå begynner dem å sende flyktningene tilbake med, herregud går det an å være mer umenneskelig! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hva er umenneskelig? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Les kommentaren min Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Sier han som vil ha vekk tiggere.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Sier han som vil ha vekk tiggere.... Hva har det med saken å gjøre? Du er i feil tråd kamerat Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Sier han som vil ha vekk tiggere.... Hva har det med saken å gjøre? Du er i feil tråd kamerat Sier bare at mye du sier er dobbeltmoralsk buddy. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Les kommentaren min Ja, det var den kommentaren jeg ikke forsto poenget i. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Sier han som vil ha vekk tiggere.... Hva har det med saken å gjøre? Du er i feil tråd kamerat Sier bare at mye du sier er dobbeltmoralsk buddy. Det der utsagnet må du utdype litt mer og bevise. Det er ikke et selvfølge at de flyktingene blir tiggere Les kommentaren min Ja, det var den kommentaren jeg ikke forsto poenget i. Hva er det å ikke skjønne? Jeg sa det jeg sa og det er ganske enkelt å skjønne... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hva er det å ikke skjønne? Jeg sa det jeg sa og det er ganske enkelt å skjønne... Jeg skjønner ikke hvorfor grensekontroll er umenneskelig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Etter den lange turen dems, de går så og si gjennom et helvette når de tar denne turen! Og så skal de bli sendt tilbake? Det er umennskelig og det provoserer meg noe veldig... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Her vil jeg si meg enig med Winza. 1. Når man setter likhetstegn mellom tigging = flyktninger, sier det noe om det nedsettende synet man har på flytninger, les; "det er sånne som bare blir tiggere og sånt.." 2. Flyktninger bør vi ta vare på ja, så lenge de kan defineres som flyktninger. Asylsøkere og lykkejegere er en noe annen sak. Vi bør kalle folk for det de er. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Her vil jeg si meg enig med Winza. 1. Når man setter likhetstegn mellom tigging = flyktninger, sier det noe om det nedsettende synet man har på flytninger, les; "det er sånne som bare blir tiggere og sånt.." 2. Flyktninger bør vi ta vare på ja, så lenge de kan defineres som flyktninger. Asylsøkere og lykkejegere er en noe annen sak. Vi bør kalle folk for det de er. Winza sier at vi bør slippe inn alle asylsøkere som vil til Norge, samtidig som at ingen skal ende opp i byen han bor i. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Her vil jeg si meg enig med Winza. 1. Når man setter likhetstegn mellom tigging = flyktninger, sier det noe om det nedsettende synet man har på flytninger, les; "det er sånne som bare blir tiggere og sånt.." 2. Flyktninger bør vi ta vare på ja, så lenge de kan defineres som flyktninger. Asylsøkere og lykkejegere er en noe annen sak. Vi bør kalle folk for det de er. Winza sier at vi bør slippe inn alle asylsøkere som vil til Norge, samtidig som at ingen skal ende opp i byen han bor i. Noen kan komme hit men ålesund er ikke en stor by. Vi har det godt i norge og da syns jeg vi bør dele det med andre Hvorfor kan ikke vi lage en ny by i norge som heter innvandringsby? Da hadde de hatt en plass å bo og være i norge og dere slapp å irritere dere Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Etter den lange turen dems, de går så og si gjennom et helvette når de tar denne turen! Og så skal de bli sendt tilbake? Det er umennskelig og det provoserer meg noe veldig... Det er en båttur som varer et par dager. Det er deres eget valg å legge ut på turen, og de vet de ikke har rett til å entre Europa på den måten. 4 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Å? det har ikke jeg sett. Tre sider tilbake 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Å? det har ikke jeg sett. Tre sider tilbake Slutt å snakk om meg nå og hold deg til tema Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Etter min mening er vel omtrent passelig som får komme inn. De skal håndteres og utplasseres også, så en fornufig grense må det være. Ellers blir det fort rot. Norge er et lite land, og vi har rett verne om vårt vi også. Doge syns jeg Winza har et poeng at man kunne sende flere til visse steder egnet i landet. Har tidligere nevnt Finnmark og nord Norge som eksempler, og tror det kan ha noe for seg.Landsdelen er jo kjent for fraflytting av nordmenn, så da kan flykninger og innvandrere få overta bosteder der. De bør jo være fornøyd med det, og ikke klage på det? De er tross alt kommet til Norge og blitt del av et bra velferdsamfunn. Endret 14. mai 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 De har vel begynt å skjønne at det er en ganske dårlig taktikk å ta imot den endeløse strømmen som kommer med båter. Om de blir sendt tilbake så kanskje ryktet sprer seg om at det ikke er noe vits i å betale enorme summer for å komme seg på en overfylt dødsfelle av en båt. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Send alle til Ålesund Eller til bergen. Ålesund har nok av disse folka Hva mener du? At det er fullt i Ålesund, eller at du ikke vil ha flere dit? Begge, det flyr av dem overalt. Tigger og forsøpler byen. Oslo er størst, la heller den byen få dem. Det er det siste jeg har å si om det Endret 14. mai 2015 av Gnålern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå