Gå til innhold

Gråspurv på "orkesterplass" ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, 4 år er jo faktisk mye i dagens IT verden.

Mindre blir de jo også hvis vi ser på de stasjonære som jo egner seg best til bildebehandling hvis man ikke bruker ekstra storskjerm på Laptop.

Sjøl har jeg en stasjonær liten Acer med to disker på litt under 500 giga hver og den tar liten plass på bordet hvilket gir bedre beinplass enn jeg hadde før når jeg måtte ha maskinen på gulvet.

Godt lys i øyet på "utkikksposten".

Bra med detaljer og farger selv om jeg antar croppinga må ta skylda for at den ikke er helt knivskarp.

Roar

Roar

Lenke til kommentar

Flott bilde!! Dette vi kaller en " titting" i nord-norge. Synes det var mange av disse da jeg vokste opp på 60-tallet, nå sees de mer sjeldent, eller er det bare meg....:)

// Jan Åge

Hei, Jan Åge.

Mange takk for hyggelig kommentar ! :)

At gråspurven bærer navnet "titting" i Nord-Norge, var nytt for meg, så takk for den lærdommen :)

Lenke til kommentar

Flott bilde dette, ser ut som om den har oversikten og klar til å sette inn støtet !

Forstår det er bra at du nå har fått nytt PC-utstyr, det motiverer vel til ytterligere innsats.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar.

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, - det er moro med nytt utstyr med bedre kapasitet, da går redigeringen betydelig raskere ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Ja, 4 år er jo faktisk mye i dagens IT verden.

Mindre blir de jo også hvis vi ser på de stasjonære som jo egner seg best til bildebehandling hvis man ikke bruker ekstra storskjerm på Laptop.

Sjøl har jeg en stasjonær liten Acer med to disker på litt under 500 giga hver og den tar liten plass på bordet hvilket gir bedre beinplass enn jeg hadde før når jeg måtte ha maskinen på gulvet.

Godt lys i øyet på "utkikksposten".

Bra med detaljer og farger selv om jeg antar croppinga må ta skylda for at den ikke er helt knivskarp.

Roar

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Jeg har også en liten Acer desktop PC,

Acer Aspire X 3995, - den er helt super til videoredigering :)

Bildet er beskåret en del, da maksimal brennvidde på Tamron-objektivet jeg som regel bruker, er 200mm.

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Nydelig spurvebilde med harmoniske farger - det er helst spurv som er hos meg nå, kanskje andre er opptatt med å stifte familie ;)

Hei, Torhild.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Ja, reirbyggingen er nok i full gang, og aktiviteten på fòrplassen er relativt beskjeden om dagen, - men om noen uker er det nok full fart igjen ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...