Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Slangens eventyr i 3 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Delikat å se på ! Ser ut som fløyel e.l. V1 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Spennende bilder, med herlige farger og lys. Har lagt ut ny versjon på mitt siste bilde, ta gjerne en sjekk.. // Jan Åge Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 hahaha! Huff! Jeg kan ikke si hva jeg tenkte du hadde gjort her...herregud, jeg har jobbet for lenge i et mannsdominert miljø! Bildet var kjempestilig da! Nydelig tekstur og farger! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hei, Roar. En spennende kreasjon, - det kan se ut som et tøystykke i silke, og fargespillet er fantastisk flott ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 hahaha! Huff! Jeg kan ikke si hva jeg tenkte du hadde gjort her...herregud, jeg har jobbet for lenge i et mannsdominert miljø! Bildet var kjempestilig da! Nydelig tekstur og farger! Du er'kke sann, Helene. Men kan betro deg at fullt så personlig er ikke bildet (hvis jeg forstår deg rett)? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 hahaha! Huff! Jeg kan ikke si hva jeg tenkte du hadde gjort her...herregud, jeg har jobbet for lenge i et mannsdominert miljø! Bildet var kjempestilig da! Nydelig tekstur og farger! Du er'kke sann, Helene.Men kan betro deg at fullt så personlig er ikke bildet (hvis jeg forstår deg rett)? Roar Fnis! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 hahaha! Huff! Jeg kan ikke si hva jeg tenkte du hadde gjort her...herregud, jeg har jobbet for lenge i et mannsdominert miljø! Bildet var kjempestilig da! Nydelig tekstur og farger! Du er'kke sann, Helene. Men kan betro deg at fullt så personlig er ikke bildet (hvis jeg forstår deg rett)? Roar Og så hadde du kallt det Slangens eventyr også da! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Her er nok V1 det beste av disse tre abstrakte bildene. Dette er fin veggpynt, lag det stort og få rammet det inn og få det på veggen og det litt fort!!!!! Her liker jeg fargene godt, uttrykket i bilde er stille og rolig, ingen dramatikk i dette bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg