Fredrik N. Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 vedfangst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ja, bortsett fra traktoren var det vel ikke den mest røddige plassen du kunne finne. Men synes likevel du har kommet godt ut av det. Kanskje kunne du tatt litt oppe eller til høyre og fått litt mer luft fram til hjørnet oppe til høyre. Fjellet til venstre går ut på venstre ramme så kanskje kunne et toppkutt gjort seg slik at avslutningsdiagonalen på det til høyre munnet ut på øvre ramme hvilket ofte øker spenningen noe. Ellers har du jo flere elementer og linjer som nesten følger fjellets retning. Å få plassert traktoren så den ikke føles på vei ut av bildet, men inn blir ikke så enkelt her så sånn sett synes jeg kompen funker brukbart. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det jo ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Takker for lærerik kommentar, Roar. V2 lagt ut. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 V2 ble bedre, vårstemning her! synes jeg kjenner lukta av ved. Er det or det går i? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Opp gjennom årene har det blitt mye vedkløyving/kapping for min del, men ikke via krefter fra traktor. Dette er jo ganske vanlig på landsbygda, og fint at du viser også denne delen av virksomheten i skog- og landbruksnæringen. Bildet er bra og viser en typisk situasjon i så måte. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Det er noe eget med disse gamle røde Massey Ferguson traktorene,,,,,de er alle traktorers mor på en måte Fint dok bilde av en i sitt daglige virke. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Takk for kommentarer. Håper jeg kan få muligheter til å ta fler bilder av Massey'n før den forsvinner. Det er or det går i ser det ut som, masse or langs elva.. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Takker for lærerik kommentar, Roar. V2 lagt ut. mvh Fredrik Men nå tok du så mye at begge linjer går ut på øvre langside og da forsvinner jo poenget med en ut på venstre kortside som i V1 mens den til høyre ved beskjæringen skulle ut på øvre langside for å øke spenningen. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Ha, ha nå ser jeg hva du mener, ja! Ikke enkelt dette med komposisjon! Er litt makelig anlagt sånn sett og er vel egentlig ferdig med dette bildet... Men traktoren var så tøff at jeg en dag skal se om den står der ennå. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg