Gå til innhold

Mot kveld ved Rismosjøen, Røros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En grei komposisjon der det som danner trekanten nede til høyre står for det som finnes av spenning i bildet.

Lys, farger osv. er det ingenting å si på.

Roar

Hei Roar, det er vel grei oppsummering det. Det var vel ellers den vakre naturen med vann/speiling mellomsjiktet med landskap, hus m.m. og fjellene i bakgrunn som jeg ble fasinert av. Men i Nord Norge er det jo mye vakker natur og mange svært gode konkurrerende bilder.

Skj

Lenke til kommentar

Min første tanke utover det at det er nydelig..., er at jeg ville hatt en bedre høyreside, at brygga ble med i sin helhet. Du kunne vridd deg litt til høyre? Ikke sikkert det lar seg gjøre, kanskje var det noe der du ikke ville ha med, hva vet jeg? :)

Joda, du har nok et poeng der Helene, at mer av brygga kunne vært med. Det er såpass lenge siden bildet ble tatt, og ærlig talt så husker jeg ikke hva det som gjorde at ikke mer på høyresiden kom med. Husker i hvert fall at jeg ble så fasinert av naturen, og sannsynligvis glemte jeg detaljer som dette. Men fint med dine tanker om dette Helene, dette er nyttig feedback.

Skj

Lenke til kommentar

Hei, Ragnar.

Et bilde som kan gjengi den flotte, nordnorske naturen på denne måten som du har fått til her, må kalles vakkert !

Det er mulig at det kunne ha blitt enda bedre (?), men jeg synes uansett at det er praktfullt ! :)

M v h Albert.

Jo Nord- norsk natur er flott, og da er jo mye gjort. Hjertelig takk for din kommentar Albert.

Skj

Lenke til kommentar

Veldig fint med speilingen i forgrunnen og fjellene bakenfor. Enig med Helene i at det virker litt trangt på høyresiden, skulle så gjerne sett litt mer der :)

Mvh. Rolf

Hei Rolf og takk for kommentar. Ang. høyresiden så vises til svar til Helene. (Og er enig i det som påpekes)

Skj

Lenke til kommentar

Et flott landskapsbilde dette men som enkelte har påpekt så er det et eller annet med høyresiden, et godt uttrykk som Rolf brukte "bildet er litt trangt på den siden" Flotte farger og ellers helt utmerket.

Mvh Torbjørn

Fint at du ville kommentere bildet Torbjørn. Det må jo bli en Nord Norge tur senere en gang og Kjerringøybesøk - og da må jeg få med meg "the missing". (Men så skal det jo klaffe med lysforhold m.m. også)

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...