Gå til innhold

Lys i blått...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her burde du ha gått til avanserte valg nederst på innleggsiden og klikket deg inn for å velge en mørkere bakgrunn da den hvite ytterst jo blir borte. Folk flest gidder vel ikke å endre bakgrunnen er mine erfaringer.

Spennende bilde. Skal ikke kritisere den skarpe avgrensingen da jeg sjøl ofte har endt opp med en slik fordi det er lett å ødelegge bildet under forsøk på å gjøre overgangen mer "flytende".

Spennende bilde som jeg ville lagt i en litt dypere (mørkere) tone.

Men så er det denne smaken og baken igjen da.

Roar

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer, begge to.

Roar, forandring er gjort og mørkere bakgrunn er på plass. Visste ikke om det der med muligheter for avanserte valg, lærte noe nytt i dag og, og takk for det. :)

// Jan Åge

Ja, V2 ble bedre selv om jeg med min ekstreme innstilling ville nok dempet ytterligere. Men der får nok smaken og baken få råde.

Roar

Lenke til kommentar

Spennende bilde som kan vekke mange assosiasjoner. Selv om dette er i høyeste grad abstakt har du ordnet motivet på en god måte. Selv de mest abstrakte bildene må ha en god komposisjon for å fungere, og det synes jeg du har klart her.

Jeg synes faktisk at V1 er best. V2 blir etter min mening litt mørk, og når bildet blir mørkere så blir stjernen i midten mer og mer fremtredende. Det skyldes at stjerna er mye lysere enn de små detaljene rundt i utgangspunktet. Så når du gjør blåfargen mørkere blir denne forskjellen mer og mer fremtredende, og stjernen blir altfor dominerende. Jeg liker derfor best V1 som har et mer harmonisk forhold mellom elementene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...