Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Skarvik

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Pentaxen.

Et interessant og oversiktlig bilde av Skarvik AS, som har to slip- / dokkanlegg i Svolvær (ett av dem avbildet ?) og ett i Osan.

Den avbildede sliphallen er et ruvende anlegg, men den gjør det mulig å arbeide selv under vanskelige værforhold.

Følgeteksten er svært informativ, og det er ekstra hyggelig å lese om en bedrift som har omtanke for medarbeiderne også etter at de har sluttet ved bedriften.

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for kommentarer:-)

@Kneppen, så får det vel være opp til andre og bedømme de varige men. Er jo ting som tyder på at jeg ikke unnslapp helt og ikke har landa riktig enda....

@Albert, så blir jeg imponert av din kunnskap igjen:-) Dette er den nyeste avd. i Osan. Den gamle har Kystverket delvis overtatt. Der var det mye sjel skal du tro. Kan formelig ane gamlekara enda når en går inn i hallen ytterst på kaia:-) Mye artige folk blant dem. Som guttunge så hang jeg mye der nede etter skolen, i håp om og få være med på en prøvekjøring av en reparert båt. Ekstra stas når det var dårlig vær:-)

Gamlekara lurte meg også til og stikke nasa nedi en syre dunk, med følge at jeg omtrent letta før jeg gikk i bakken....til gapskratt av gamlekara. Og der lå jeg, litt klokere.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...