Gjest member-296438 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Skarvik Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Et godt komponert bilde, og flott med den supplerende tekst ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ikke akkurat det vakreste motivet du kunne finne, men historien fyller jo opp for det. Får jo håpe du ikke fikk varige men for mønja var jo full av bly og er forbudt i dag. Har jo mønja litt sjæl da vi brukte det i bånn både på robåten og snekka. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hei, Pentaxen. Et interessant og oversiktlig bilde av Skarvik AS, som har to slip- / dokkanlegg i Svolvær (ett av dem avbildet ?) og ett i Osan. Den avbildede sliphallen er et ruvende anlegg, men den gjør det mulig å arbeide selv under vanskelige værforhold. Følgeteksten er svært informativ, og det er ekstra hyggelig å lese om en bedrift som har omtanke for medarbeiderne også etter at de har sluttet ved bedriften. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Takker for kommentarer:-) @Kneppen, så får det vel være opp til andre og bedømme de varige men. Er jo ting som tyder på at jeg ikke unnslapp helt og ikke har landa riktig enda.... @Albert, så blir jeg imponert av din kunnskap igjen:-) Dette er den nyeste avd. i Osan. Den gamle har Kystverket delvis overtatt. Der var det mye sjel skal du tro. Kan formelig ane gamlekara enda når en går inn i hallen ytterst på kaia:-) Mye artige folk blant dem. Som guttunge så hang jeg mye der nede etter skolen, i håp om og få være med på en prøvekjøring av en reparert båt. Ekstra stas når det var dårlig vær:-) Gamlekara lurte meg også til og stikke nasa nedi en syre dunk, med følge at jeg omtrent letta før jeg gikk i bakken....til gapskratt av gamlekara. Og der lå jeg, litt klokere..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg