HSP Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 God "konstruksjon" i bildene dine. Alltid noe fortellende. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Kan jo ikke unngå å legge merke til den fine lysbruken på personen i bildet. Ellers er jeg kanskje i motsetning til andre etter hva jeg kan se av kommentarene ikke like begeistret for de stoore kølsvarte feltene. Ville lysna ørlite og fått litt konturer der inne i "møtna". Roar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Kan jo ikke unngå å legge merke til den fine lysbruken på personen i bildet. Ellers er jeg kanskje i motsetning til andre etter hva jeg kan se av kommentarene ikke like begeistret for de stoore kølsvarte feltene. Ville lysna ørlite og fått litt konturer der inne i "møtna". Roar MØRTNA skulle det jo være. R 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 God "konstruksjon" i bildene dine. Alltid noe fortellende. Vennlig hilsen Ragnar Kan jo ikke unngå å legge merke til den fine lysbruken på personen i bildet. Ellers er jeg kanskje i motsetning til andre etter hva jeg kan se av kommentarene ikke like begeistret for de stoore kølsvarte feltene. Ville lysna ørlite og fått litt konturer der inne i "møtna". Roar MØRTNA skulle det jo være. R Tusen takk for kommentarer og innspill. Jeg prøver på en versjon litt i retning av hva det du foreslår Roar. Si gjerne ifra hva du synes om den nye versjonen. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Her synes jeg egentlig at v1 ble for mørkt. Så tok jeg det opp i fullversjon, og da så det hele annerledes ut. Som Kneppen sier, fin bruk av lyset. Som alltid, godt komponert. V2 fikk frem mønsteret/linjene i bygget på en stilig måte, samtidig som personen ble mer fremtredende. At han er mer eller mindre skallete, topper hele bildet. Hodet blir mer enn månelyst...... Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg liker uttrykket i V1, men komposisjonen i V2. Hadde derfor tenkt å foreslå et kutt nede slik at fortauskanten i V1 kom nærmere venstrehjørnet. Men så kom jeg på at du ikke var så begeistret for 4:3 format 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Her synes jeg egentlig at v1 ble for mørkt. Så tok jeg det opp i fullversjon, og da så det hele annerledes ut. Som Kneppen sier, fin bruk av lyset. Som alltid, godt komponert. V2 fikk frem mønsteret/linjene i bygget på en stilig måte, samtidig som personen ble mer fremtredende. At han er mer eller mindre skallete, topper hele bildet. Hodet blir mer enn månelyst...... Tusen takk Pentaxen. Ja det og det hvite i shorta var det som jeg selv synes var litt stilig. Jeg liker uttrykket i V1, men komposisjonen i V2. Hadde derfor tenkt å foreslå et kutt nede slik at fortauskanten i V1 kom nærmere venstrehjørnet. Men så kom jeg på at du ikke var så begeistret for 4:3 format Tusen takk Mikael. Ikke fanatisk mot 4/3, bare en ide om å holde meg til et format i størst mulig grad. Jeg skal se litt på kuttmuligheter, ble litt mye av det svarte i v1. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg