Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan slutte å tenke på ei jente....

Anbefalte innlegg

Hei

Mini forhistorie:

Møtte ei jente på et arrangement i regi av skolen like før jul. Vi danset og klinet hele kvelden. Arrangementet tok slutt og hun ble med meg til der jeg sov. Hun dro hjem senere på natten.

La henne til på facebook og tenkte ikke noe mer på det. Noen uker senere tar hun kontakt og spør om jeg skal ut. Det skulle jeg ikke,så hun lurte på om hun kunne komme å sove over. Vi snakket hele natten og lå i sengen til fem på ettermiddagen. Mens vi snakket så kom det frem at hun ikke hadde lyst på noe forhold akkurat nå. Tenkte ikke så mye over det akkurat da ettersom jeg bare hatt møtt henne to ganger totalt. Men ukene har gått og i mellomtiden har vi vært sammen flere ganger. Både sovet over hos hverandre flere ganger og gjort andre ting sammen. 

Problemet:

Men nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på henne. Hun er den første jeg tenker på når jeg står opp og den siste jeg tenker på før jeg sovner. Jeg lyser opp når hun tar kontakt. Men samtidig får jeg en klump i magen hvis vi ikke har hatt kontakt på en stund.

Kan ikke si at jeg er forelsket, men kan vel kanskje si at jeg begynner å få følelser. Men prøver så godt jeg kan med å kontrollere de. 

Snakke med henne om det jeg skrevet her vil ikke være til så mye hjelp. Hvis jeg gjør det kan jeg skremme henne bort. Hun har vært tydelig med hva hun tenker akkurat nå. Og har ikke lyst til å miste henne. Selv om det er kanskje akkurat det mange av dere synes at jeg bør gjøre. Men tror hvis følelser skal bli tatt opp så er det hun som må gjøre det.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan prøve å ikke tenke så mye på henne? Noen som har opplevd noe lignende?

Har nokså travle hverdager. Jobber med skole fra 0800 til 2100. Hvis jeg ikke jobber med skole så er ofte sosial  med venner. Er ofte ute i helgene også. Så det er ikke sånn at jeg sitter for meg selv og tenker på henne hele dagen pga ensomhet. Men jeg klarer fortsatt ikke å slutte å tenke på henne. Skulle ønske jeg kunne sove sammen med henne hver eneste kveld.

Var deilig å få skrevet dette ned. Kan ikke snakke om dette med kompiser. Har prøvd å snakket med to kompiser, men de sa bare at jeg burde slutte og heller finne med ei ny.

Anonymous poster hash: b6bed...165
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har opplevd noe lignende?

Ja, de aller fleste!

Du er forelsket, ingen tvil om det.

Hvorfor slutte å tenke på henne? Så lenge du ikke har noen annen i kikkerten, så bare nyt følelsen! It's the best  :)

Blir det, så blir det. Kanskje hun bare leker 'hard to get'?

Ikke bli for 'seriøs' og pågående, bare imponér henne med hvor kul og interessant du er. Finn på ting, spør om hun vil være med osv. så skal du se hun innsér til slutt at hun ikke kan leve uten deg  :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor slutte å tenke på henne? Så lenge du ikke har noen annen i kikkerten, så bare nyt følelsen! It's the best  

Blir det, så blir det. Kanskje hun bare leker 'hard to get'?

Ikke bli for 'seriøs' og pågående, bare imponér henne med hvor kul og interessant du er. Finn på ting, spør om hun vil være med osv. så skal du se hun innsér til slutt at hun ikke kan leve uten deg  

Fordi klumpen og følelsen jeg får er helst noe jeg vil slippe i hverdagen. Eneste gangen jeg har lyst til å tenke på henne er når jeg vet jeg skal treffe henne eller når jeg er sammen med henne. Er redd for at hvis jeg fortsetter å tenke på henne så kommer følelsene til å vokse, og at hun aldri vil ha de samme følelsene :( 

Hater å tenke "blir det så blir det". 

Hadde hun lekt "hard to get" så hadde hun vel kanskje ikke sagt at hun ikke hadde lyst på noe forhold? Men vet det er umulig å vite hva hun tenker...

hun ville komme og ligge i sengen og snakke med deg i 12 timer men vil ikke ha et forhold? hva vil hun ha da må du nesten spørre om. For hvis hun sa at hun "EGENTLIG" ikke vil ha et forhold, så er det en positiv uttalelse....

Har spurt hva hun vil en gang, og da fikk jeg "Beklager, jeg vet ikke hva jeg vil :( " som svar.  Hadde hun vært sikker på at hun ikke ville noe så hadde hun vel sagt det. Men kan hende hun ikke ville såre meg eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...