Eradicator Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei folkens Skal idag reinstallere Win XP for en venn. Da bare lurte jeg litt på hvilken måte som var den smarteste å gjøre det på. Hvordan får jeg formatert på en best mulig måte. Har ofte problemer med dette... får beskjed om at diskene er i bruk Kom gjerne med andre tips og hint. Takk! Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei folkens Skal idag reinstallere Win XP for en venn. Da bare lurte jeg litt på hvilken måte som var den smarteste å gjøre det på. Hvordan får jeg formatert på en best mulig måte. Har ofte problemer med dette... får beskjed om at diskene er i brukKom gjerne med andre tips og hint. Takk! Slett ved hjelp av windows XP plata.... og slett alt som ikke er noe å spare på... hvis det er noe å spare på der den "gamle" XP ligger så enten brenn det ut på plate eller legg det over til en annen harddisk.. og FORMATER før du installerer. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Hvordan sletter jeg via XP plata? Som jeg har sett ligger det ikke inne noen sånn funksjon på min plate. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Da har du ikke sett særlig nøye. http://www.windowsreinstall.com/install/wi...llw2k/page1.htm "får beskjed om at diskene er i bruk" - ja men da har du antagelig prøvd å gjøre det mens Windows er i gang. Du må avslutte Windows og boote fra CD'en, det gjør en vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Minner om det er en tråd som er satt opp som sticky i "annet om hardware" som omhandler "mye dårlig posting i "Annet om hardware"" (snakker om denne hvis du skulle være usikker). Har du i det hele tatt lest noen av den? Forventer ikke at du leser hele tråden, men jeg krever at du leser første post i tråden minst en gang før du poster her. For denne tråden skulle nemlig vært under Programvare --> Windows og det hadde du lett ungått hvis du leser den tråden. Stenges grunnet feilpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg