Spernes Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Litt skygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Dette "defuse" bilde likte eg-med det lyset Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ener'n ble nok litt vel grå, ja. Jeg tror du godt kunne økt kontrasten og dempet lyset enda mer. Jeg la V2 inn i Photoshop CC 2014 og prøvde Kurver (Curves på engelsk versjon) på det. Du dytter opp oppe til høyre og ned nede til venstre og lar midten ligge i senter. Prøv deg fram. Jeg avsluttet med et skarphetsklikk og bedringen ble merkbar. Roar Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Ener'n ble nok litt vel grå, ja. Jeg tror du godt kunne økt kontrasten og dempet lyset enda mer. Jeg la V2 inn i Photoshop CC 2014 og prøvde Kurver (Curves på engelsk versjon) på det. Du dytter opp oppe til høyre og ned nede til venstre og lar midten ligge i senter. Prøv deg fram. Jeg avsluttet med et skarphetsklikk og bedringen ble merkbar. Roar Takk for nyttig tilbakemelding Roar. Jeg har ikke drevet så mye med SV enda. men det virker artig. Jeg er fargeblind og har derfor ikke særlig erfaring med å dra i disse kurvene og knappene. Veldig nyttig med tips fra deg. Ser nå at jeg kan bli mer kreativ med SV. Takk igjen. Johnny Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Dette "defuse" bilde likte eg-med det lyset Takk for hyggelig kommentar. Johnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg