fo2re Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Round and Round Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ja, med det været som er spådd på Østlandet et par dager nå kan jo denne stolen være fin å ha. Men den bøtta med innhold bør nok jeg holde meg langt unna - feit nok som jeg er. Lys og farger er vel det som bærer dette bildet. Kompen funker og dybdeskarpheten henter godt med detaljer. Roar 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Ja, med det været som er spådd på Østlandet et par dager nå kan jo denne stolen være fin å ha. Men den bøtta med innhold bør nok jeg holde meg langt unna - feit nok som jeg er. Lys og farger er vel det som bærer dette bildet. Kompen funker og dybdeskarpheten henter godt med detaljer. Roar Takker ! Det er jo en viss humor i at bildet er tatt under rånertreff hvor vi kun var ute etter langtidseksponering samt en artist som sitter i stolen. Har faktisk ingen bilder av bilene da politiet ikke var kjempeglad for at vi hang i rundkjøringa - og så ringer Dagbladet og lurer på om de kan få kjøpe noen bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg