Fermate Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Var på Biltema her om dagen og plukket med meg disse to: LED Spot GU10 5,5W LED Mignon E14 5,5W Testet den første i dag med en Fibaro med bypass og det funket helt glimrende! 50 kr er ganske billig når en tilsvarende på Clas koster 200... Kvaliteten får vi se etterhvert men til den prisen kan jeg jo bytte den noen ganger... 2 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hvordan er selve lyset i dem? Jeg prøvde meg på diverse pærer, typisk fra Osram, Clas Ohlson og Ikea, og i de billige pærene var lyset ikke særlig bra. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Jeg synes de lyser greit jeg. Var foresten på IKEA i går og fant dimbare LED pærer til en billig penge der også! Har testet GU10 pæra med en Fibaro med bypass og den dimmer fint. Men Biltema pæra er penere å se på og dimmer lengre ned. -Nå er ikke Fibaro den enkleste å få til å dimme langt ned heller da, selv om jeg ikke har så mye å sammenligne med på Z-wave enda. (De nye Nexa dimmer jo helt glimrende) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå