krussedull Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hei. Er det noen som kan anbefale ei billig mus (rundt 100 kr) som ikke er superrask? Har prøvd 2 forskjellige, men til tross for at jeg har satt peker-hastigheten på det laveste, er det for kjapt. På forhånd takk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Har selv denne som jeg bruker til laptopen å der kan man stille inn DPI etter eget ønske. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Har prøvd 2 forskjellige, men til tross for at jeg har satt peker-hastigheten på det laveste, er det for kjapt. På forhånd takk. Ikke meninga å være frekk, men har du noen problemer/handicap av noe slag som gjør at du trenger helt spesielle innstillinger? Om jeg setter pointer-speed på minimum her, så blir musa tilnærmet ubrukelig, da pila går så ufattelig sakte. Høres heller ut som at du har systemproblemer av noe slag. Lenke til kommentar
krussedull Skrevet 20. april 2015 Forfatter Del Skrevet 20. april 2015 Har prøvd 2 forskjellige, men til tross for at jeg har satt peker-hastigheten på det laveste, er det for kjapt. På forhånd takk. Ikke meninga å være frekk, men har du noen problemer/handicap av noe slag som gjør at du trenger helt spesielle innstillinger? Om jeg setter pointer-speed på minimum her, så blir musa tilnærmet ubrukelig, da pila går så ufattelig sakte. Høres heller ut som at du har systemproblemer av noe slag. Trenger ikke spesielle instillinger, musa jeg bruker nå er stilt inn på det kjappeste. Veit ikke hvorfor de 2 musene jeg prøvde var så kjappe. Prøvde med to pcer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå